Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
De app geeft aan dat er een 4 tal abbo's voor mij klaar staan om toe te voegen in de app.Echter lukt dit niet via de website en ook niet via de app.Als ik mijn thuis abbo handmatig wil toevoegen krijg ik de fout: Te veel records gevondenNa telefonisch contact heeft de klantenservice mijn account verwijderd. Hiernaar heb ik deze opnieuw aangemaakt. Echter lukt het nog steeds niet.Ik lees online veel over het koppelen van een ander rekeningnummer. Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik kan niet inloggen en als ik wachtwoord herstel doe, krijg ik de mail niet binnen, terwijl hij wel zegt dat mij email in gebruik is… help!
Ik ga overstappen naar Odido vanuit ziggo/ Vodafone. Er staan in de app ook 2 abonnementen die ik kan koppelen maar zodra ik hierop klik krijg ik een foutmelding. Het gaat om telefoonnummer 06-*****556
Ik heb bij Odido een abbo voor internet en eentje voor mijn mobiele telefoon. Deze accounts staan op verschillende e-mail adressen. Ik probeer ze gelijk te trekken maar dat lukt niet. Hoe kan ik dit doen?
Ik heb een mobiel abonnement en een Internet + TV abonnement, beide ingeschreven op hetzelfde adres. Toch lukt het na een aantal belletjes en zelf proberen niet om het Klantvoordeel aan te zetten. In eerste instantie stond 1 abonnement op een oud adres, dit is inmiddels gewijzigd. Hoe kan het Klantvoordeel toch aangezet worden en wat kan de oorzaak zijn van het probleem?
In de app is alleen tv en internet abbo te zien.Geen info
Hoi Odido,Mijn idee is om bij vaste klanten (ben al klant sinds T-Mobile) niet aan de privacyinstellingen te zitten zonder onze toestemming.Elke keer dat ik mijn telefoonabonnement wijzig of verleng wordt mijn privacyinstellingen gereset. Hierdoor wordt bellen weer aangevinkt. En ik wil niet gebeld worden. Helemaal niet wanneer ik juist net mijn abonnement heb verlengt, dan hoef ik geen nieuwe aanbieding te krijgen. Izzi.chatbot zegt dat ik baas ben over mijn privacyinstellingen, maar daar merk ik momenteel niets van.Daarnaast zijn jullie op de hoogte, dat jullie telefoonnummer +31614094113 als spam wordt gelabeld? Ik neem dan normaal niet op.
Ik heb een zakelijke telefoon en een zakelijk account gekoppeld aan mijn Hotmail-adres (dit is jaren geleden ingesteld). Ik heb een nieuwe privételefoon met een data-abonnement en die is gekoppeld aan mijn zakelijke e-mailadres, omdat mijn Hotmail-adres al voor mijn werkaccount werd gebruikt. Nu wil ik het Hotmail-adres overzetten naar mijn privéaccount en mijn zakelijke telefoon naar mijn zakelijke e-mailadres, maar dat lukt me niet via de selfservice. Heeft iemand suggesties?
Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik niet inloggen op mijnOdido. Ik heb wel een account aan kunnen maken met het emailadres van mijn voorkeur, maar ik kan geen abonnementen koppelen aan dit account omdat er dan een verificatie code wordt gestuurd naar een oud T-Mobile mailadres waar ik geen toegang meer toe heb. Punt is blijkbaar dat ik bij de overgang van T-Mobile naar Odido geen 06 nummer heb doorgegeven. Ik heb hier al meerdere keren over gebeld met de klantenservice, maar er komt geen oplossing. Wie helpt mij uit de brand? Bij voorbaat dank! Groet, Rogier
Beste, Ik probeer mijn thuisinternet abbonnement te koppelen in mijn account zodat ik de bundelkorting kan ontvangen samen met mijn mobiele abbonnement, maar als ik het adres en mijn geboortedatum invoer bij het koppelen zegt de website:‘’De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.’’Dat terwijl mijn postcode en adres duidelijk op het contract staan. Ik word hier graag snel mee geholpen.Groetjes!
I lost my login email for Odido, can someone help me find my email address?
Na contractovername door mijn dochter zijn er bij haar account geen abonnementgegevens meer zichtbaar. Na telefonisch contact zou het account verwijderd worden zodat er opnieuw een account aangemaakt kon worden. Helaas lukt dit niet. Er komt de melding dat haar emailadres al in gebruik is. In de app is het abonnement ook niet toe te voegen. Hoe kan dit wel opgelost worden?
Ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn tv & internet abonnement. Wanneer ik mijn 06-nummer invoer krijg ik de melding dat het nummer al aan een ander abonnement gekoppeld staat. Het lijkt erop dat mijn 06-nummer gekoppeld is aan een ander account, maar geen idee wat dit is. Hierdoor kan ik mijn gegevens en verlengopties ook niet inzien. Graag hulp hierbij.M.v.g Laura
Ik wil met mijn nieuwe nummer een account maken in de Odido app maar het word aangegeven als al bestaand omdat een oud abbonement hier nog op staat. Hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt!
Hey! Na diefstal van mijn telefoon probeer ik intelogge op de odido app van een oudere telefoon. Alleen als ik probeer in te loggen via IDIN word ik naar de browser pagina door gestuurd in plaats van dat het weer de app opent. Als ik daarna de app weer open moet ik opnieuw inloggen. Heeft iemand ideeën hoe ik als nog in kan loggen op de app zo dat ik een eSim kan aanvragen
Zouden jullie dit account wat gekoppeld is aan odido.nl inclusief alle gegevens willen verwijderen omdat er geen abbonement meer aangekoppeld is? Bedankt!Mvg
ben nu al 5 dagen bezig ,de laatste keer 30 min in wacht en toen hingen ze gewoon op ,daarna weer in de wacht konden het niet oplossen zou iemand mij terugbellen de volgende dag , ook niet gebeurdwaardeloze service .
Ik heb dus al sinds augistus 2025 een nieuwe abonnoment maar in de obido app staat dat mijn abonnoment is beindigt. Ik heb nog steeds internet maar ik kan op de app en de site niks doen dat met abonnomenten te maken hebben. ook kan ik niet zien heoveel mb ik nog over heb of andere informatie die met mijn abonnoment te maken heeft
Beste community, heb sinds kort ook voor op camping en slechte dekbare plekken en vervangen ziggo netwerk een klik en klaar abonnement. alles werkt normaal en prima, alleen kan het abonnement niet gekoppeld worden aan mijn odido account terwijl alles op hetzelfde adres zou moeten staan (korting gaat wel eraf) is het mogelijk om klik en klaar gewoon te koppelen aan mijn andere mobiele data only abonnement account?
Het lukt me niet om een bestaand abonnement te koppelen in mijn Odido account. Na het invoeren van de code krijg ik een foutmelding. Ik had een T-mobile internet abonnement. Dit is nu Odido geworden. Ook heb ik een mobiele abonnement bij Odido, deze staat op een andere naam en dit is het abonnement waar ik inzicht op heb. Op mijn internet abonnement heb ik nu helemaal geen inzicht, deze staat op mijn eigen naam. Wellicht is het probleem dat beide abonnement andere voorletters hebben.Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Odido. Zij zouden de voorletters aanpassen van mijn mobiele abonnement zodat ik de twee abonnementen kan samenvoegen, maar tot nu is er niks veranderd. En volgens de adviseur zou het nog geen uur duren.Ik heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken met een nieuw e-mailadres, maar op dit account wordt mijn internet abonnement niet gevonden op mijn adres.
Beste,Ik probeer te verlengen maar krijg de volgende melding: Abbonoment van dit nummer is al toegevoegd aan klantnummer. Dit is vervelend en ik heb wel een vermoeden waardoor dit komt. Vroeger was er T-mobile thuis als aparte website, hier had ik ook een account maar wel met hetzelfde nummer + email. Ik heb namelijk ook internet op een ander adres afgesloten. Hier kan ik op dit moment ook niet bij en wil dit graag opgelost hebben. In het profiel is mijn thuisadres op dit moment, kan dit opgelost worden?
Mobiele abonnement koppelen odido app lukt niet. Sinds kort is mobiel abbo niet meer zichtbaar Gaat om 06*****128. Hoe kan dit en hoe los ik dit op? Krijg foutmelding er is iets fout gegaan probeer later opnieuw
Ik probeer mijn bestand abonnement te koppelen maar krijg steeds een foutmelding dat het al ergens anders gekoppeld is, het is daar echter als het goed is al verwijderd en kan daar ook niet meer bij, daarnaast als ik een sms probeer te laten sturen om in te loggen lukt het ook niet want dat is gekoppeld aan een oud nummer.
Hi,Ik heb via belsimpel een abonnement afgesloten voor 36 euro p/m. Nu krijg ik de 1e factuur van Odido voor 38,48 euro. Ik vermoed dat het abonnement en internet niet is gelinkt waardoor ik korting misloop?. Overigens frustrerend dat ik dat zelf moet doen terwijl Odido prima kan zien dat op 1 email adres en hetzelfde rekeningnummer 2 abonnementen staan…. Nu heb ik geprobeerd klik en klaar internet te linken en hij vraagt om een 097 nummer. dit heb ik uiteraard niet meer omdat ik de installatiedoos of waar het ook mag staan niet meer heb… hoe kan ik dit nummer krijgen? En kan het teveel gefactureerde bedrag (2,48 euro) worden verekend?
Hallo,Ik wil mijn mobiel koppelen echter lukt dit niet ,hij zegt Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.Ik kan de oude niet verwijderen die is leeg.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.