Skip to main content

Mijn Odido verwijderen

• February 9, 2026
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Zouden jullie mijn accounts wat gekoppeld zijn aan odido.nl inclusief alle gegevens willen verwijderen omdat er geen abbonement meer aangekoppeld is? Ik heb nieuwe abonnementen en mijn nummers kan  iik daarom niet inloggen op de app

February 11, 2026

Dankjewel voor het invullen! Ik heb meteen gekeken en zag inderdaad dat je account nog gekoppeld was aan je oude klantnummer. Daarom heb ik je account helemaal verwijderd.

Wil je over 30 minuten opnieuw een account aanmaken? Wacht echt 30 minuten. Als je dit eerder doet, kan je account worden geblokkeerd.

Laat je me weten of het is gelukt? 😊

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • February 9, 2026

Beste ​@cheb_ibo Wil je dan wel de gegevens invullen. De moderators willen wel zeker weten dat het account van jouw is uiteraard.

Zet  de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je Community profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt? 

Met vriendelijke groet, 

Cristien

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 9, 2026

Beste Christien,

Dank voor je reactie. 
ik heb inmiddels de gegevens toegevoegd!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 10, 2026

Goedemorgen en welkom op onze community! 😁

Ik snap natuurlijk helemaal dat je alles weer wilt kunnen inzien in je account en fijn dat je na het bericht van ​@Cristien de gegevens hebt aangevuld.

Ik kan het oude account voor je verwijderen, zodat je een nieuw account kan aanmaken en weer een compleet overzicht hebt. Om jouw privacy en veiligheid te waarborgen, willen we nog zeker weten dat jij het bent. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd met een paar extra vragen. Wil je je inbox checken en hier in het topic een seintje geven als dat is gelukt? Dan pak ik het direct verder voor je op.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 10, 2026

Beste ​@Demy van Odido 

Ik heb de gegevens ingevuld!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 11, 2026

Dankjewel voor het invullen! Ik heb meteen gekeken en zag inderdaad dat je account nog gekoppeld was aan je oude klantnummer. Daarom heb ik je account helemaal verwijderd.

Wil je over 30 minuten opnieuw een account aanmaken? Wacht echt 30 minuten. Als je dit eerder doet, kan je account worden geblokkeerd.

Laat je me weten of het is gelukt? 😊