Skip to main content

2 abbonnementen koppelen lukt niet

• February 1, 2026
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ik ga overstappen naar Odido vanuit ziggo/ Vodafone. Er staan in de app ook 2 abonnementen die ik kan koppelen maar zodra ik hierop klik krijg ik een foutmelding. Het gaat om telefoonnummer 06-*****556

February 2, 2026

Welkom bij Odido, wat ontzettend leuk dat je voor ons hebt gekozen. We waarderen het ontzettend! Natuurlijk wil je ook graag je abonnementen inzien, begrijp ik helemaal. Het koppelen kan inderdaad pas wanneer de abonnementen actief zijn op ons netwerk, ik wil je daarom vragen dit af te wachten. 

Mocht het niet lukken tegen die tijd, zet dan je telefoonnummer, geboortedatum, het e-mailadres waarmee je inlogt en je postcode + huisnummer in je community-profiel. Deel je dan ook een screenshot van de foutmelding? Help ik je direct verder!

Laat je het ook aan mij weten als het wel is gelukt? Dat zou ik super vinden! 😊

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • February 1, 2026

Hallo ​@ikbenties 

Lukt het koppelen ook niet via de knop abonnement/prepaid koppelen?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 1, 2026

Helaas niet. Kan het zijn dat ik het nog niet kan koppelen omdat het abonnement nog niet in is gegaan? Ze gaan allebei 1 of 12 februari in.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • February 2, 2026

Welkom bij Odido, wat ontzettend leuk dat je voor ons hebt gekozen. We waarderen het ontzettend! Natuurlijk wil je ook graag je abonnementen inzien, begrijp ik helemaal. Het koppelen kan inderdaad pas wanneer de abonnementen actief zijn op ons netwerk, ik wil je daarom vragen dit af te wachten. 

Mocht het niet lukken tegen die tijd, zet dan je telefoonnummer, geboortedatum, het e-mailadres waarmee je inlogt en je postcode + huisnummer in je community-profiel. Deel je dan ook een screenshot van de foutmelding? Help ik je direct verder!

Laat je het ook aan mij weten als het wel is gelukt? Dat zou ik super vinden! 😊