Skip to main content
Beantwoord

Koppelen mailadres

• January 28, 2026
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb bij Odido een abbo voor internet en eentje voor mijn mobiele telefoon. Deze accounts staan op verschillende e-mail adressen. Ik probeer ze gelijk te trekken maar dat lukt niet. Hoe kan ik dit doen?

Beste antwoord door Alicede

Goedemorgen Alice, dankjewel! Ik heb het account van het mobiele abonnement verwijderd en direct het e-mailadres aangepast. Wil je over ongeveer 30 minuten opnieuw proberen om het mobiele nummer toe te voegen aan het Thuis-account? Laat je me weten of het gelukt is?

Het is gelukt! Dank jullie wel 👍

4 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 29, 2026

Hi Alice, het is wel zo overzichtelijk om beide abonnementen te koppelen aan 1 e-mailadres. Zo heb je ten alle tijden de belangrijke mails bij de hand, ik help je daarom meteen verder! Voeg je je telefoonnummer, geboortedatum postcode + huisnummer, het juiste e-mailadres en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je community profiel? Ik kijk zo snel mogelijk voor je na wat er gewijzigd moet worden! Geef je een seintje als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 29, 2026

Gedaan

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • January 30, 2026

Goedemorgen Alice, dankjewel! Ik heb het account van het mobiele abonnement verwijderd en direct het e-mailadres aangepast. Wil je over ongeveer 30 minuten opnieuw proberen om het mobiele nummer toe te voegen aan het Thuis-account? Laat je me weten of het gelukt is?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • January 30, 2026

Het is gelukt! Dank jullie wel 👍