Skip to main content
Beantwoord

Odido account

• January 21, 2026
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik wil met mijn nieuwe nummer een account maken in de Odido app maar het word aangegeven als al bestaand omdat een oud abbonement hier nog op staat. Hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi ​@serentye, superfijn dat je alvast je gegevens hebt toegevoegd aan je profiel. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan. Om er zeker van te zijn dat er geen koppelingen aan accounts meer zijn, heb ik je account met mailadres sxxxe@live.nl voor je verwijderd. Over 30 minuten kun je een nieuw account aanmaken en dan kun je je telefoonnummer koppelen aan je nieuwe account met mailadres sxxxe@live.nl. Een nieuw account maak je hier aan: odido.nl/my/registreren. Daarna kun je dezelfde stappen nemen als voorheen om je nummer toe te voegen. 

Als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het mij dan vooral weten!

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • January 21, 2026

Goedemiddag ​@serentye De moderators helpen je  als ze weten wie je bent.

Zet  vast de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je Community profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. 

Met vriendelijke groet, 

Cristien

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 21, 2026

Dankjewel! Gelijk gedaan 

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • January 22, 2026

Hi ​@serentye, superfijn dat je alvast je gegevens hebt toegevoegd aan je profiel. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan. Om er zeker van te zijn dat er geen koppelingen aan accounts meer zijn, heb ik je account met mailadres sxxxe@live.nl voor je verwijderd. Over 30 minuten kun je een nieuw account aanmaken en dan kun je je telefoonnummer koppelen aan je nieuwe account met mailadres sxxxe@live.nl. Een nieuw account maak je hier aan: odido.nl/my/registreren. Daarna kun je dezelfde stappen nemen als voorheen om je nummer toe te voegen. 

Als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het mij dan vooral weten!