Skip to main content

Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik niet inloggen op mijnOdido. Ik heb wel een account aan kunnen maken met het emailadres  van mijn voorkeur, maar ik kan geen abonnementen koppelen aan dit account omdat er dan een verificatie code wordt gestuurd naar een oud T-Mobile mailadres waar ik geen toegang meer toe heb. Punt is blijkbaar dat ik bij de overgang van T-Mobile naar Odido geen 06 nummer heb doorgegeven. Ik heb hier al meerdere keren over gebeld met de klantenservice, maar er komt geen oplossing. Wie helpt mij uit de brand? Bij voorbaat dank! Groet, Rogier 

Hi @rogier.groot, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb het e-mailadres gewijzigd in het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op onze Community. Als het goed is moet je het abonnement nu kunnen koppelen. Zo niet? Geef dan een gil, dan kijk ik opnieuw met je mee! 

Hi @rogier.groot, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb het e-mailadres gewijzigd in het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op onze Community. Als het goed is moet je het abonnement nu kunnen koppelen. Zo niet? Geef dan een gil, dan kijk ik opnieuw met je mee! 

Dag Tommie,

Ja, is zeker gelukt! Dankjewel voor het snelle oppakken!

Groet, Rogier 

Hey @rogier.groot, ik ben blij om te horen dat het gewerkt heeft. Ik wens je nog een fijne avond! 

Ik heb al sinds de overstap naar Odido last van hetzelfde! Met geen mogelijkheid kan ik inloggen. De verificatiecode wordt continue naar mijn oude nummer verstuurd. Mijn nieuwe nummer is letterlijk bekend bij odido ik krijg zelfs een mail dat mijn oude nummer niet in gebruik is. Hoe is het elke keer weer mogelijk dat ik bij het inloggen een sms verstuurd krijg op mijn oude nummer??? Al vaker over gebelt maar oook verwijdering van accounts werkt hier niet bij. Ik kom zoals gewoonlijk ook vandaag niet in mijn account terwijl ik zaken wil regelen!! Heb al tig emails aangemaakt en dan krijg ik de melding dat mijn abonnement gekoppeld is aan een ander account en seze eerst moet ontkoppelen maar dat gaat een beetje moeilijk als mijn oude nummer gekoppeld staat. Ik begrijp niet hoe je niet automatisch het nieuwe nummer overneemt???

Ik heb al sinds de overstap naar Odido last van hetzelfde! Met geen mogelijkheid kan ik inloggen. De verificatiecode wordt continue naar mijn oude nummer verstuurd. Mijn nieuwe nummer is letterlijk bekend bij odido ik krijg zelfs een mail dat mijn oude nummer niet in gebruik is. Hoe is het elke keer weer mogelijk dat ik bij het inloggen een sms verstuurd krijg op mijn oude nummer??? Al vaker over gebelt maar oook verwijdering van accounts werkt hier niet bij. Ik kom zoals gewoonlijk ook vandaag niet in mijn account terwijl ik zaken wil regelen!! Heb al tig emails aangemaakt en dan krijg ik de melding dat mijn abonnement gekoppeld is aan een ander account en seze eerst moet ontkoppelen maar dat gaat een beetje moeilijk als mijn oude nummer gekoppeld staat. Ik begrijp niet hoe je niet automatisch het nieuwe nummer overneemt???

Hallo @Gozdemcakiroglu, ik heb gelijk met je mee zitten kijken op basis van je e-mailadres en ik zag inderdaad dat je 2FA-verificatie gekoppeld stond aan je oude nummer. Het account heb ik nu voor je verwijderd. Zou je nu even een nieuw account willen aanmaken en dan je abonnement willen toevoegen? Dan zou deze gelijk gekoppeld moeten staan aan je nieuwe nummer! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer