Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik niet inloggen op mijnOdido. Ik heb wel een account aan kunnen maken met het emailadres van mijn voorkeur, maar ik kan geen abonnementen koppelen aan dit account omdat er dan een verificatie code wordt gestuurd naar een oud T-Mobile mailadres waar ik geen toegang meer toe heb. Punt is blijkbaar dat ik bij de overgang van T-Mobile naar Odido geen 06 nummer heb doorgegeven. Ik heb hier al meerdere keren over gebeld met de klantenservice, maar er komt geen oplossing. Wie helpt mij uit de brand? Bij voorbaat dank! Groet, Rogier
Beantwoord
inloggen in mijn odido niet mogelijk
Beste antwoord door rogier.groot
Tommie van Odido schreef:
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb het e-mailadres gewijzigd in het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op onze Community. Als het goed is moet je het abonnement nu kunnen koppelen. Zo niet? Geef dan een gil, dan kijk ik opnieuw met je mee!
Dag Tommie,
Ja, is zeker gelukt! Dankjewel voor het snelle oppakken!
Groet, Rogier
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.