ben nu al 5 dagen bezig ,de laatste keer 30 min in wacht en toen hingen ze gewoon op ,daarna weer in de wacht konden het niet oplossen zou iemand mij terugbellen de volgende dag , ook niet gebeurd
waardeloze service .
ben nu al 5 dagen bezig ,de laatste keer 30 min in wacht en toen hingen ze gewoon op ,daarna weer in de wacht konden het niet oplossen zou iemand mij terugbellen de volgende dag , ook niet gebeurd
waardeloze service .
Beste
De moderators gaan proberen het op te lossen als ze weten waar het over gaat.
Fijne avond
het gaat om de 2 stap verificatie ik krijg dus geen mail met code om mijn pre-paid te koppelen en niemand krijgt het voor elkaar of ze hangen op
Hi darkfury, ik snap volkomen dat je je PrePaid wil koppelen in Mijn Odido - altijd handig! Niet fijn om te lezen dat het tot nu toe niet is gelukt en dat mijn colllega's je nog niet hebben kunnen helpen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega op 26 november een case heeft doorgezet naar de technische dienst: 74588313. Zij hebben op dit moment een verwerkingstijd van 13 kalenderdagen. Het kan altijd iets langer duren, maar ze kunnen ook sneller aan jouw case toekomen. Ik hoop uiteraard op dat laatste. Zij gaan het voor je onderzoeken en oplossen. Houd je mij op de hoogte als je van mijn collega's hebt gehoord? Mocht je 9 december nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag in de case of er een update is!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.