Skip to main content

Klantvoordeel

• January 25, 2026
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement en een Internet + TV abonnement, beide ingeschreven op hetzelfde adres. Toch lukt het na een aantal belletjes en zelf proberen niet om het Klantvoordeel aan te zetten. In eerste instantie stond 1 abonnement op een oud adres, dit is inmiddels gewijzigd. Hoe kan het Klantvoordeel toch aangezet worden en wat kan de oorzaak zijn van het probleem?

January 29, 2026

Hi Sharon, bedankt voor het delen van de screenshot! Ik heb je Internet + TV abonnement zojuist toegevoegd aan je Klantvoordeel-groep. Beide abonnementen ontvangen nu maandelijks voordeel en binnen 24 uur zie je deze wijziging ook terug in Mijn Odido! Ook zie ik dat beide abonnementen inmiddels gekoppeld zijn aan 1 account, namelijk het account met shxxxxte@hotmail.com. Laat je het aan mij weten als je het Klantvoordeel ook in Mijn Odido ziet staan?

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • January 26, 2026

Hallo ​@sharon2304 

Helpt het om beide abonnementen af te melden voor llantvoordeel en dan weer aanmelden?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 26, 2026

Hi,

Ik kan het mobiele nummer verwijderen, maar als ik de uitnodiging van het Thuis abonnement wil terugtrekken krijg ik een foutmelding. Dit gebeurd meerdere keren. Ik krijg dan wel een smsje dat ik ben afgemeld voo Klantvoordeel. Als ik me vervolgens wil aanmelden (na mijn nummer verwijderd te hebben) staat er dat de toelating gekeurd wordt. Ik kom dus niet echt verder zo.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • January 27, 2026

Hi ​@sharon2304, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Ik help je dan ook graag verder om ervoor te zorgen dat jouw Klantvoordeel op beide abonnementen actief staat, zodat je alle voordelen kan ontvangen. Ik zie alleen dat de geboortedatum in jouw profiel niet overeenkomt met de geboortedatum die bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen? Zodra je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Zo kunnen we gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 27, 2026

Hi,

Mijn geboortedatum is aangepast ;)

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • January 28, 2026

Hoi ​@sharon2304, ik zie in mijn systeem nog steeds een andere geboortedatum staan. Kun je dit nog eens controleren? Kun je ook een screenshot sturen van de melding die je krijgt als je Klantvoordeel probeert te koppelen? Zo kan ik beter zoeken en het sneller oplossen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 28, 2026

Als het goed is is mijn geboortedatum nu wel opgeslagen en aangepast. Verder zie ik dus dit staan, terwijl er wel 2 abonnementen op mijn adres staan. Ik kan ook geen abonnement koppelen want dan krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer of mijn adres al aangemeld is voor Klantvoordeel. 

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 29, 2026

Hi Sharon, bedankt voor het delen van de screenshot! Ik heb je Internet + TV abonnement zojuist toegevoegd aan je Klantvoordeel-groep. Beide abonnementen ontvangen nu maandelijks voordeel en binnen 24 uur zie je deze wijziging ook terug in Mijn Odido! Ook zie ik dat beide abonnementen inmiddels gekoppeld zijn aan 1 account, namelijk het account met shxxxxte@hotmail.com. Laat je het aan mij weten als je het Klantvoordeel ook in Mijn Odido ziet staan?