Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen en krijg geen wachtwoord herstel emails binnen

• January 27, 2026
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Ik kan niet inloggen en als ik wachtwoord herstel doe, krijg ik de mail niet binnen, terwijl hij wel zegt dat mij email in gebruik is… help!

Beste antwoord door Demy van Odido

Goedemorgen! Bedankt voor het checken van je gegevens. Nu klopt alles inderdaad!

Ik zie dat er gisteravond is ingelogd op het account. Klopt dat? Als dit niet zo is, dan zorg ik dat er een volledige reset wordt uitgevoerd zodat je opnieuw een account kunt aanmaken.

Laat me even weten, dan pak ik het meteen voor je op.

5 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 29, 2026

Hi! Volledig begrijpelijk dat je inzicht wil in Mijn Odido. Je kunt Mijn Odido ten alle tijden raadplegen om je gegevens zoals je verbruik en je facturen in te zien! Het lijkt erop dat een oud account met een ander e-mailadres is gekoppeld aan je telefoonnummer. Dat los ik voor je op, zo kun je zelf een heel nieuw account aanmaken met een e-mailadres naar keuze. Een nieuw account maak je hier aan. Zet je alleen nog je bedrijfsnaam je community profiel en geef je mij een seintje? Dan pak ik het direct voor je op!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • January 30, 2026

Hi Anouk!

Als het goed is, heb ik nu mijn bedrijfsnaam toegevoegd.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • February 2, 2026

Hi! Bedankt voor het toevoegen! Ik zie alleen terug dat er een andere geboortedatum is gekoppeld aan je community-profiel. Zou je dit voor mij willen aanpassen? Als dit wel de juiste geboortedatum is, laat het mij dan ook weten. Ik zorg dan direct dat er een e-mail jouw kant op komt, zo kan ik je geboortedatum zelf veranderen in ons systeem!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 2, 2026

Hi! Bedankt voor het toevoegen! Ik zie alleen terug dat er een andere geboortedatum is gekoppeld aan je community-profiel. Zou je dit voor mij willen aanpassen? Als dit wel de juiste geboortedatum is, laat het mij dan ook weten. Ik zorg dan direct dat er een e-mail jouw kant op komt, zo kan ik je geboortedatum zelf veranderen in ons systeem!

Hi Anouk!

Geboortedatum zou nu goed moeten zijn!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Goedemorgen! Bedankt voor het checken van je gegevens. Nu klopt alles inderdaad!

Ik zie dat er gisteravond is ingelogd op het account. Klopt dat? Als dit niet zo is, dan zorg ik dat er een volledige reset wordt uitgevoerd zodat je opnieuw een account kunt aanmaken.

Laat me even weten, dan pak ik het meteen voor je op.