Skip to main content
Beantwoord

Ik weet niet welk e-mailadres aan mijn telefoonnummer is gekoppeld

• January 4, 2026
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Ik weet niet welk e-mailadres aan mijn telefoonnummer is gekoppeld. Om toegang te krijgen tot de ODIDO-app, zou iemand mij kunnen helpen dit op te lossen?

Beste antwoord door Demy van Odido

Hoi Jhone, begrijpelijk dat je snel je gegevens wil inzien. Ga ik je mee helpen! ik heb meteen gekeken, maar ik kan het nummer niet wijzigen. Daarom moest ik je hele account verwijderen. Maak je geen zorgen, er gaan geen gegevens verloren. Ik wil je vragen om over 30 minuten opnieuw een account aan te maken via: https://t.co/hiKogfXP8J. Wacht echt 30 minuten, anders wordt je account geblokkeerd. Laat me weten of het gelukt is!

8 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jhone welkom op onze community en dit zoek ik graag voor je uit! Wel zo fijn als je het bekende e-mailadres kunt gebruiken voor je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 5, 2026

Hoi ​@Jhone welkom op onze community en dit zoek ik graag voor je uit! Wel zo fijn als je het bekende e-mailadres kunt gebruiken voor je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hoi,

Het is gelukt 😊
Ik heb mijn gegevens inmiddels in mijn profiel bijgewerkt. Bedankt voor de hulp en de medewerking!
Ik ben je alvast erg dankbaar.

Met vriendelijke groet,
Jhone

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Jhone dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement met een ander e-mailadres dan uit je profiel en die bekend is bij je actieve abonnement. Het gaat om ma**.d.****ss@gmail.com. Klinkt deze bekend? Ik heb meteen het account verwijderd, want als het gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, kan dit problemen geven met het gebruik en het koppelen in je acocunt. Het systeem heeft ongeveer een half uurtje nodig om dit te verwerken. 

Maak daarna gerust een nieuw account aan via onze website met het e-mailadres uit je profiel (die is ook bekend bij je nummer in ons systeem) en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou je weer toegang moeten hebben tot je Mijn Odido account en ook de app. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • February 4, 2026

Hey ​@Jhone dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement met een ander e-mailadres dan uit je profiel en die bekend is bij je actieve abonnement. Het gaat om ma**.d.****ss@gmail.com. Klinkt deze bekend? Ik heb meteen het account verwijderd, want als het gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, kan dit problemen geven met het gebruik en het koppelen in je acocunt. Het systeem heeft ongeveer een half uurtje nodig om dit te verwerken. 

Maak daarna gerust een nieuw account aan via onze website met het e-mailadres uit je profiel (die is ook bekend bij je nummer in ons systeem) en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou je weer toegang moeten hebben tot je Mijn Odido account en ook de app. 

Hallo,

Dank je wel voor je bericht en voor het verwijderen van het oude account.

Het probleem dat ik nu ervaar is het volgende: ik heb wel toegang tot mijn e-mailadres en wachtwoord, maar bij het inloggen wordt er een verificatiecode gestuurd naar het telefoonnummer dat eindigt op 4467. Dit nummer was van mijn zus, maar zij gebruikt dit nummer niet meer, waardoor ik de code niet kan ontvangen.

Mijn actieve abonnement en huidige telefoonnummer zijn [06-nummer verwijderd door moderator]. Is het mogelijk om de tweestapsverificatie te wijzigen naar dit nummer, zodat ik weer toegang krijg tot mijn Mijn Odido-account en mijn facturen kan bekijken?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Jhone

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • February 4, 2026

Hallo,

Dank je wel voor je bericht en voor het verwijderen van het oude account.

Het probleem dat ik nu ervaar is het volgende: ik heb wel toegang tot mijn e-mailadres en wachtwoord, maar bij het inloggen wordt er een verificatiecode gestuurd naar het telefoonnummer dat eindigt op 4467. Dit nummer was van mijn zus, maar zij gebruikt dit nummer niet meer, waardoor ik de code niet kan ontvangen.

Mijn actieve abonnement en huidige telefoonnummer zijn [06-nummer verwijderd door moderator]. Is het mogelijk om de tweestapsverificatie te wijzigen naar dit nummer, zodat ik weer toegang krijg tot mijn Mijn Odido-account en mijn facturen kan bekijken?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Jhone

[Afbeelding verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hoi Jhone, begrijpelijk dat je snel je gegevens wil inzien. Ga ik je mee helpen! ik heb meteen gekeken, maar ik kan het nummer niet wijzigen. Daarom moest ik je hele account verwijderen. Maak je geen zorgen, er gaan geen gegevens verloren. Ik wil je vragen om over 30 minuten opnieuw een account aan te maken via: https://t.co/hiKogfXP8J. Wacht echt 30 minuten, anders wordt je account geblokkeerd. Laat me weten of het gelukt is!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • February 5, 2026

[Screenshot verwijderd door moderator. Let op: je e-mailadres was zichtbaar]

Het is niet gelukt

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi João, bedankt voor het proberen! Ik heb allereerst je 06-nummer en screenshots verwijderd. Ook hier stonden je 06-nummer en e-mailadres in. Hier op de community is alles openbaar, dus dat willen we natuurlijk niet hebben. Ik heb wel direct gekeken naar het account met e-mailadres g***p@hotmail.com. Ik zie hier inderdaad een leeg Mijn Odido account op staan. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders kijk ik uiteraard graag opnieuw met je mee!