Skip to main content

Koppelen van mijn Odido internet abbonnement werkt niet

• January 15, 2026
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Beste,

Ik probeer mijn thuisinternet abbonnement te koppelen in mijn account zodat ik de bundelkorting kan ontvangen samen met mijn mobiele abbonnement, maar als ik het adres en mijn geboortedatum invoer bij het koppelen zegt de website:
‘’De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.’’

Dat terwijl mijn postcode en adres duidelijk op het contract staan.

Ik word hier graag snel mee geholpen.

Groetjes!

January 21, 2026

Hi ​@ditmobielenummerkennenweniet, het is ontzettend belangrijk dat jij inzage hebt in al jouw abonnementen via jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier dan ook graag mee verder helpen en voor je controleren of het Klantvoordeel nu goed staat! Het belangrijkste is dat alle gegevens van beide abonnementen, zoals voorletters, achternaam en geboortedatum precies hetzelfde zijn. Als deze van elkaar afwijken, kan je de foutmelding krijgen die je hebt genoemd. Ik wil dit dan ook graag voor je nakijken, alleen zie ik dat de verificatie van jouw gegevens verlopen is. Zou je jouw volledige naam, telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN opnieuw in je profiel willen zetten? Zodra je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan ga ik voor je aan de slag! 

7 reacties

Beste,

Zouden jullie mij kunnen helpen alstublieft? Dit duurt lang en ik ben bang dat ik bij mijn volgende factuur nu teveel ga betalen en ik dat daarna weer opnieuw met jullie in contact moet komen en dat dus meer werk voor u en voor mij oplevert!

Met vriendelijke groet!

Ik zie nu dat er ook een internet abbonnement van Odido al op mijn adres is, waardoor ik nu wel klantvoordeel krijg. Ik denk dat dit het internet abbonnement is dat ik zelf heb afgesloten. Maar waarom staat de website van Odido mij dan niet toe om dit te koppelen aan mijn account zodat ik de facturen kan inzien?

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • January 21, 2026

Hi ​@ditmobielenummerkennenweniet, het is ontzettend belangrijk dat jij inzage hebt in al jouw abonnementen via jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier dan ook graag mee verder helpen en voor je controleren of het Klantvoordeel nu goed staat! Het belangrijkste is dat alle gegevens van beide abonnementen, zoals voorletters, achternaam en geboortedatum precies hetzelfde zijn. Als deze van elkaar afwijken, kan je de foutmelding krijgen die je hebt genoemd. Ik wil dit dan ook graag voor je nakijken, alleen zie ik dat de verificatie van jouw gegevens verlopen is. Zou je jouw volledige naam, telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN opnieuw in je profiel willen zetten? Zodra je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi, omdat ik deze vraag had verwacht was dit al volledig geüpdatet en gecheckt gedaan door mij. Maar ik zie nu dat alles gewist is ineens. Nou ja, nu weer ingevuld.

Maar ik wil graag mededelen dat ik met deze vraag vanmiddag naar de Odido winkel in Hoog Catharijne, Utrecht ben geweest. Daar zagen ze een verschil in mijn initialen, hebben dat ter plaatse gecorrigeerd en gaven mij toen de garantie dat het daarna allemaal gefixt zou zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn en is het nu 4 uur later en ik kan nog steeds niet mijn vaste internet abbonnement koppelen aan mijn account. Ik krijg nog steeds de melding ‘’De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.’’ terwijl iemand in de winkel nu letterlijk handmatig de gegevens heeft gecontroleerd en heeft gezegd dat het goed is.

Ik hoop heel erg dat dit verholpen kan worden voordat het weekend is, want dit duurt nu al lang.

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi, dankjewel voor het invullen van al jouw gegevens. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er een verschil zit in e-mailadressen. Dit kan een reden zijn waarom het koppelen niet lukt. Ben je ermee akkoord dat ik het e-mailadres aanpas op jouw Vaste aansluiting? Zodat je dezelfde e-mailadres hebt staan als jouw mobiele telefoonnummer. Het e-mailadres waar ik het in wil gaan veranderen, die gebruik je op dit moment al met het inloggen voor jouw Mijn Odido omgeving. Als dit gebeurd is, dan kan je de accounts koppelen in jouw Mijn Odido, dit omdat dan alle gegevens overeenkomen. Kan je mij hier akkoord op geven? Dan regel ik het voor je! 

Hi, dankjewel voor het invullen van al jouw gegevens. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er een verschil zit in e-mailadressen. Dit kan een reden zijn waarom het koppelen niet lukt. Ben je ermee akkoord dat ik het e-mailadres aanpas op jouw Vaste aansluiting? Zodat je dezelfde e-mailadres hebt staan als jouw mobiele telefoonnummer. Het e-mailadres waar ik het in wil gaan veranderen, die gebruik je op dit moment al met het inloggen voor jouw Mijn Odido omgeving. Als dit gebeurd is, dan kan je de accounts koppelen in jouw Mijn Odido, dit omdat dan alle gegevens overeenkomen. Kan je mij hier akkoord op geven? Dan regel ik het voor je! 

Hi Manouk, dankjewel! Hierbij akkoord om dat te veranderen!

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 26, 2026

Hi ​@ditmobielenummerkennenweniet, zoals besproken heb ik het mailadres direct voor je aangepast! Zou je voor mij willen uitloggen in de App en na 30 minuten weer willen inloggen? Daarna kun je via ‘Voeg bestaand abonnement toe’ nog eens proberen om je Internet + TV abonnement te koppelen. Ik ga er zeker vanuit dat het hiermee is opgelost voor je. Laat je weten of dit inderdaad het geval is?