Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen - Te veel records gevonden

• January 21, 2026
  • 15 reacties
  • 98 Bekeken

De app geeft aan dat er een 4 tal abbo's voor mij klaar staan om toe te voegen in de app.
Echter lukt dit niet via de website en ook niet via de app.

Als ik mijn thuis abbo handmatig wil toevoegen krijg ik de fout: Te veel records gevonden
Na telefonisch contact heeft de klantenservice mijn account verwijderd. Hiernaar heb ik deze opnieuw aangemaakt. 

Echter lukt het nog steeds niet.
Ik lees online veel over het koppelen van een ander rekeningnummer. Kan iemand mij hier mee helpen?

Beste antwoord door Pufferfish

Ze hebben mijn abbonementen handmatig gekoppeld. Het probleem is nu verholpen.Kenmerk: 1000/81189646 .

15 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 22, 2026

Hi ​@Pufferfish, ik begrijp volledig dat je graag een mooi overzicht wil hebben van al je abonnementen. Daarbij ga ik je verder helpen. Wil je voor mij je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community-profiel? Aan de hand van deze gegevens, kan ik met je meekijken en inzien wat er precies aan de hand is. Wil je ook het e-mailadres waarmee je inlogt op Mijn Odido toevoegen aan je profiel? Alvast bedankt voor de moeite!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 22, 2026

Hallo Anouk,

Ik heb zojuist de gegevens toegevoegd als het goed is.

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Goedemorgen ​@Pufferfish, ik kijk graag met alle liefde met je mee om dit op te lossen. Ik zie alleen terug dat het telefoonnummer die je hebt doorgegeven inactief staat in ons systeem. Heb je voor mij een telefoonnummer die je probeert te koppelen en zou je deze kunnen aanpassen in jouw profiel? Dan kan ik alsnog met je meekijken om dit samen te regelen voor je. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 23, 2026

Ik heb zojuist nummerbehoud aangevraagd voor dat nummer.
Ik zal in mijn profiel het "Tijdelijke nummer” van odido toevoegen.

Daarlangs lukt het ook niet om mijn thuis internet abonnement te koppelen.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 26, 2026

Goedemorgen ​@Pufferfish, bedankt voor het toevoegen! Kun je mij laten weten welke initialen juist zijn, is dat R.L.J. of R.? Om beide abonnementen te koppelen aan je account, moeten alle gegevens exact overeenkomen en dat is nu niet het geval. Als ik dit voor je heb aangepast, moet het mogelijk zijn om beide abonnementen te koppelen aan je Mijn Odido account. Deze kun je hier opnieuw aanmaken over 30 minuten. Zodra ik de initialen heb aangepast, kun je de abonnementen ook weer proberen te koppelen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 26, 2026

​@Anouk van Odido De juiste initialen zijn R.L.J

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • January 27, 2026

Hi ​@Pufferfish, ik heb de initialen direct voor je aangepast! Nu staat dit in ieder geval helemaal goed om de abonnementen te kunnen koppelen. Zou je opnieuw het account willen aanmaken en een nieuwe poging willen doen om de abonnementen toe te voegen? Er is een kans dat je op dat moment nog steeds de melding krijgt dat er teveel records gevonden zijn, in dat geval moet jouw rekeningnummer tijdelijk aangepast worden. Wel heb ik er vertrouwen in dat het koppelen nu gaat lukken. Hou je me op de hoogte? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 27, 2026

Hallo ​@Nora van Odido .

Helaas lukt het toevoegen nog steeds niet.
Hij geeft nu aan: Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Ik vrees dat we even een ander rekeningnummer moeten toevoegen.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • January 28, 2026

Hoi ​@Pufferfish, dan gaan we direct verder kijken! Ik heb de rekeningnummers nu gelijkgezet en een nieuwe reset uitgevoerd. Zou je nu opnieuw een nieuw account willen aanmaken en koppelen?

Als het dan nog niet lukt, ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding die je ziet. Dan kan ik je verder helpen!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 28, 2026
Dit gebeurt als ik op de knop in het dashboard druk om 4 klaarstaande abonnementen te koppelen.
Dit gebeurt bij handmatig toevoegen van mijn internet thuis abonnement. Als ik op Mijn rekeningnummer klopt wel druk opent een leeg scherm met een klantenservice knop. 

Helaas wil het nog steeds niet lukken ​@Demy van Odido 

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 29, 2026

Hi, bedankt voor het delen van de screenshots! Lukt het wel om je mobiele abonnement te koppelen aan het account of krijg je dan dezelfde foutmelding? Als dit wel mogelijk is, wil je dan je nummer koppelen en mij een seintje geven? Het is belangrijk voor de technische dienst om te weten bij welke abonnementen dit speelt. Ik wacht hier op je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 29, 2026

Het lukt mij niet om mijn mobiele nummer te koppelen.
Als ik het tijdelijke simkaart nummer invoer, krijg ik de SMS niet gestuurd. Ik heb het meerdere keren geprobeerd. De nieuwe simkaart tijdelijk in mijn toestel geplaatst. Echter geen SMS.

Als ik mijn Huidige 06 invul met het nummer wat tevens het nummer is waar ik een aanvraag voor nummer behoud voor heb gedaan krijg ik de volgende foutmelding te zien:

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • January 30, 2026

Hoi! Het klopt inderdaad dat je je mobiele nummer nog niet kan toevoegen. Het tijdelijke nummer is nog niet actief. Dat wordt pas geactiveerd zodra het nummerbehoud is afgerond. Vanaf dat moment kan je het mobiele nummer ook toevoegen!

Voor je Thuis abonnement heb ik zojuist een ticket aangemaakt. Mijn collega’s pakken dit voor je op en nemen binnen 2 weken contact met je op!

Laat je mij weten zodra alles is opgelost?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Ze hebben mijn abbonementen handmatig gekoppeld. Het probleem is nu verholpen.Kenmerk: 1000/81189646 .

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • February 4, 2026

Superfijn om te lezen dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, trek dan gerust aan de bel. Ik wens je een hele mooie dag toe! 🍀