Skip to main content

foutmelding mobiele abonnement koppelen

• January 20, 2026
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn tv & internet abonnement. Wanneer ik mijn 06-nummer invoer krijg ik de melding dat het nummer al aan een ander abonnement gekoppeld staat. Het lijkt erop dat mijn 06-nummer gekoppeld is aan een ander account, maar geen idee wat dit is. Hierdoor kan ik mijn gegevens en verlengopties ook niet inzien. Graag hulp hierbij.

M.v.g Laura

January 21, 2026

Hi ​@LauraMeurs, het is ontzettend belangrijk dat jij zowel jouw mobiele abonnement als jouw Internet + TV abonnement kan inzien in jouw Mijn Odido account. Ik help je hier graag mee verder! Zou je alleen jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Mocht je een ander e-mailadres gebruiken om in te loggen in jouw Mijn Odido account dan het e-mailadres wat je ook hier op de community gebruikt, plaats dit e-mailadres dan in het vakje “Info voor moderator".  Nadat je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan kijk ik gelijk met je mee! 

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • January 21, 2026

Hi ​@LauraMeurs, het is ontzettend belangrijk dat jij zowel jouw mobiele abonnement als jouw Internet + TV abonnement kan inzien in jouw Mijn Odido account. Ik help je hier graag mee verder! Zou je alleen jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Mocht je een ander e-mailadres gebruiken om in te loggen in jouw Mijn Odido account dan het e-mailadres wat je ook hier op de community gebruikt, plaats dit e-mailadres dan in het vakje “Info voor moderator".  Nadat je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan kijk ik gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 21, 2026

Ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn tv & internet abonnement. Wanneer ik mijn 06-nummer invoer krijg ik de melding dat het nummer al aan een ander abonnement gekoppeld staat. Het lijkt erop dat mijn 06-nummer gekoppeld is aan een ander account, maar geen idee wat dit is. Hierdoor kan ik mijn gegevens en verlengopties ook niet inzien. Graag hulp hierbij.

M.v.g Laura

Zojuist gedaan. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • January 21, 2026

Zojuist gedaan

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 22, 2026

Hi ​@LauraMeurs, bedankt voor het toevoegen van je gegevens! Om er zeker van te zijn dat er geen koppelingen aan accounts meer zijn, heb ik je account met mailadres meursxxxxx@gmail.com voor je verwijderd. Over 30 minuten kun je een nieuw account aanmaken en dan kun je beide abonnementen koppelen aan dit abonnement. Een nieuw account maak je hier aan: odido.nl/my/registreren. Zodra je bent ingelogd, doorloop je dezelfde stappen als voorheen. Laat je aan mij weten of dit is gelukt?