Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Beste, Ik heb recentelijk een nieuwe simkaart aangevraagd, maar ik ben de pincode vergeten. Ik heb ook alles waar de pincode op stond al weggegooid. Ik dacht dat ik de pincode ergens had opgeslagen, maar blijkbaar niet.Ik kan hem ook niet bekijken op Mijn Odido, omdat ik natuurlijk geen SMS kan ontvangen voor de 2-stapsverificatie. Kan iemand helpen?Alvast bedankt.
Hallo,Ik heb een account waar mijn prepaid aan gekoppeld is. Nu probeer ik onze 4G thuis eraan te koppelen zodat ik het verbruik kan zien. Had verwacht dat ie sowieso gekoppeld zou zijn na aankoop, maar dit iss kennelijk niet zo.Alles ingevoerd en moet ik gaan bellen omdat het niet werkt.Wil dit graag geregeld hebben zonder te bellen want voor n Internet bedrijf, verwacht ik niet dit soort problemen.Alvast bedankt,Mvg GEA
Hallo, Ik heb sinds kort Odido sinds ik ga overstappen van Ziggo (internet). Ik heb voorheen T-mobile gehad (telefoon), dus ik had al een Odido account. Maar als ik nu probeer om het internet abbo op Mijn Odido te zetten krijg ik de melding: “ Het is niet mogelijk dit mobiel nummer te koppelen”.
Hallo,Ik wil telefoonnummer voor 2FA wijzigen, kan iemand mij helpen ?
Groet, Ik krijg de volgende foutmelding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik denk dat mijn mobiel abonnement nog bij tmobile zit, daarom is het voor mij niet mogelijk om hem daar te verwijderen en bij mij bestaande odido account toe te voegen. Hoe kunnen we dit doen? Groet, Osman
Heb bericht gekregen dat de factuur voor mei klaar staat in mijn odido.ALs ik in mijn odido kijk dan staan er geen onbetaalde facturen. Er is wel een verwijzing dat de factuur gereed staat in facturen maar als ik daar p klik dan krijg ik alleen betaalde facturen te zien. Heb een paar dagen gewacht en opnieuw gekeken maar helaas , nog hetzelfde lijstje. Hebben meer mensen dit probleem?
Sinds ik samen met mijn vrouw Samen Unlimited hebben, kan ik mijn facturen niet meer inzien. In de APP, krijg ik alleen maar de facturen van mijn vrouw te zien (hoofd account Samen Unlimited). In mijn Odido krijg ik ze ook niet te zien. Als ik in de APP op mijn telefoonnummer klik, lukt het ook niet.Hoe kan dit opgelost worden?
Hello, this is now my third time reaching out over this issue and I have never gotten an email back from support. I can not get my account closed, I found out last week that I still somehow have a running account with you guys from a year ago and am getting incasso alerts. I was sure I ended my account with you guys a year ago as I have moved to the United States. I haven’t lived or had a residence in NL in a year and no longer have a bank account as i am not ingeschreven anywhere in NL. I was assured that a year ago my account was closed however it seems it isn’t. I have no way to call customer service as I don’t have a Dutch phone number nor can I log into my account. I would like to get my cell account shut down.
Goedemiddag,Wegens omstandigheden is er een betalingsachterstand ontstaan (met al een lopende regeling). Ik heb dan nu ook een brief ontvangen dat ik binnen 10 dagen moet betalen, omdat er anders een BKR notering komt. De brief is op 13 mei verstuurd, echter wil ik de achterstand z.s.m. betalen maar dit lukt mij pas 24 mei. Is het mogelijk om de uiterlijke datum met 1 dag te verlengen? Klantnummer 1.21047826
ik kan op de pagina Je facturen | Odido geen facturen zien. Er worden geen facturen getoond.De laatste factuur is extreem afwijkend en ik wil graag zien wat er is gefactureerd. Het abonnement (van mijn moeder) is vorige maand door Odido onjuist beeindigd omdat er een overstap verzoek zou zijn geweest. Uiteindelijk opnieuw abo moeten afsluiten wat daarna deze maand is hersteld. Mogelijk heeft het te maken met oude abo?
Hallo,Ik kreeg het volgende van jullie door via sms:Hallo, Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Je korting op Unlimited van Klantvoordeel is vervallen, je betaalt nu de normale prijs per maand. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. Tot snel, OdidoEn vervolgens even daarna:Hallo,Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Vanaf nu krijg je iedere maand korting op Unlimited met Klantvoordeel. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. Tot snel, OdidoIk heb een abonnement met Netflix en Videoland. Ik weet niet wat er hier is gebeurd, maar Netflix heeft nu zelf geld van de bankrekening afgeschreven. En ik zie Netflix weer actief in mijn Odido, maar Videoland niet. De betaling is gestorneerd. Ik hoop dat het hierbij ophoudt, anders mogen jullie het verder oplossen met Netflix. En ik kan Videoland niet zelf activeren, want dan moet ik €9,99 erbij gaan betalen, terwijl ik dat al in mijn bundel heb. Ik zit in een andere tijdzone en hoop dat jullie dit zo kun
help
@Tommie van Odido zou je mijn account willen verwijderen, hierbij mijn akkoord. Alvast bedankt!
GoedenavondIk kan wel in mijnodido maar daar ik kan geen bestaand abonnement toevoegen.Bij het koppelen komt de volgende foutmelding “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”.Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat mijn achternaam niet correct is in het contract (het is geen Nederlandse naam). Ik zie dat er een deel van ontbreekt. Heb dit probleem in het verleden al vaker gehad :(
Ik heb vanmiddag een e-Sim ontvangen in de Mijn ODIDO app. Met de telefoon waar de e-Sim op moet komen de QR code gescand en alle stappen doorlopen. In mijn telefoon blijft echter bij Instellingen > Mobiel Netwerk >Simkaarten de melding staan “Activeren...”. en krijg geen Service.Kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb een nieuw internet en tv abonnement afgesloten. Helaas kan ik het abonnement niet toevoegen aan mijn bestaande account. Ik heb reeds een oud opgezegd abonnement verwijderd.In eerdere antwoorden heb ik gelezen dat het bestaande account wordt verwijderd, zodat na ongeveer 30 minuten een nieuw account kan worden aangemaakt.Graag uw reactie.
In het verre verleden had ik een Tele2 account.Nu heb ik sinds kort een Odido Internet + TV abonnement afgesloten op het zelfde emailadres.Als ik mijn abonnement wil toevoegen aan dit emailadres krijg ik de volgende foutmelding;Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.Hoe kan ik dit oplossen?
Het is gelukt om mijn emailadres te wijzigen maar kan hier niet het nieuwe abonnement aan koppelen: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.
Ik kan mijn tv account niet koppelen aan mijn odido account. Heb mijn 1e factuur gekregen en vrij hoog, maar kan deze niet inzien. Heb een link gekregen bij de mail om in te loggen op mijn odido, maar dan krijg ik alleen mijn mobiele accounts te zien. Als ik op toevoegen klik zegt hij dat het adres niet klopt..???
Ik heb contact gehad met de klantenservice over het toevoegen van mijn internet+tv abonnement in de Odido app en elke keer wordt het op een storing in het systeem gegooid.Mijn OUDE mobiele abonnement van Tele2 is overgezet naar Odido toendertijden deze kan ik zien in de Odido app. Nu probeer ik in de app en ook online mijn internet+tv abonnement toe te voegen zodat ik deze ook kan bekijken maar hier krijg ik elke keer een foutmelding op. Kunt u mijn gegevens controleren en eventueel mijn oude mobiele verlopen abonnement verwijderen?(Wellicht komt het omdat de ingangsdatum van mijn abonnement pas over een paar maanden is)
Ik heb recentelijk een nieuw abonnement genomen, met internet+TV erbij in plaats van alleen een mobiel abonnement. De monteur heeft het geïnstalleerd, alleen ik kan in mijnodido alleen mijn oude mobiele abonnement terugvinden, dus ik kan in mijnodido niet mijn inloggegevens van de TV vinden. Kan het zijn dat ik mijn oude abonnement niet goed heb opgezegd of heeft dit een andere reden?
Ik probeerde mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en daarmee ook een nieuw abonnement, vanwaar denk ik de verwarring in de app. Ik hoor graag wat ik kan doen om dit op te lossen.
Beste,ik heb van Odido 2 abonnementen mobiel en tv+internetdie zou ik graag bij elkaar willen hebben in 1 account ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet om deze samen te voegen!Ik hoor graag.
Beste,kan mijn 2fa code van authenticator naar sms worden gezet?ik ben door overstap telefoon mijn authemticatie codes vergeten over te zetten!het gaat om nummer XXXalvast bedankt.[Plaats geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic]
Ik kan geen nieuw abonnement toevoegen in MijnOdidio, omdat ik niet de contracthouder zou zijn. Ik wil een nieuw mobiel abonnement afsluiten, maar zo gauw als ik dat wil doen in MijnOdido, kom ik uit bij een pagina die zegt dat ik dat niet kan, omdat ik niet de contracthouder ben. M.a.w. mijn combivoordeel ga ik niet krijgen zo. De klantenservice kan, of wil, mij niet helpen en verwijst me naar de mobiele app, die hetzelfde probleem heeft.Hoe kan ik dit oplossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.