Aanvulling:
Ik krijg nu de volgende melding:
E-sim kan niet worden geactiveerd
Je e-sim kan niet worden geactiveerd.
Neem voor hulp contact op met Odido NL.
Dus dat ga ik morgen maar eerst doen.
Hoi iPhonegek, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het nu is gelukt om je eSIM te activeren. Klopt dat? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Dan help ik je graag verder!
Hoi iPhonegek, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het nu is gelukt om je eSIM te activeren. Klopt dat? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Dan help ik je graag verder!
Klopt, het is inmiddels opgelost. Bedankt!
Superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!