Skip to main content

@Odido Follow-ups Beste lezer, ik heb 24 mei jl. een contactformulier ingestuurd over het wel of niet verlengen van mijn mobiele abonnement. Ik heb hier een bevestiging van ontvangen en de opmekring dat ik binnen 6 dagen antwoord krijg. Dat antwoord heb ik echter nog niet ontvangen terwijl het toch echt wel 6 dagen later is inmiddels. Enig idee of ik nog antoord krijg? Bedankt vast.

Hallo @Saile 

Je kan je vraag ook hier stellen zonder privégegevens, zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator je gegevens erbij kan pakken.


Hallo @Saile, van harte welkom op onze Community! Het is momenteel wat drukker dan normaal, waardoor het iets langer kan duren voordat je een reactie van mijn collega's van de e-mail kunt verwachten. Excuses hiervoor! Zoals Waqqas aangeeft, kun je ook hier op onze Community voor al je vragen terecht en we helpen je graag! Daarnaast zijn er ook meerdere (en snellere) opties om met ons in contact met ons te komen! Denk bijvoorbeeld aan telefonisch (0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u) of via een chat op onze website. Daarnaast hebben we ook ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) waar je voor al je vragen terecht kunt! 

Laten we voor nu dit kanaal aanhouden, maar dan weet je dat voor in het vervolg! 😄 Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik inderdaad de e-mailcase van je tegen en ik zie dat mijn collega's er nog niet aan toegekomen zijn. Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik zie dat je vraag gaat over het verlengen met een Sim Only abonnement met 10 GB data. Ik zie dat er wat verwarring bij je is ontstaan over de prijs. Als je momenteel verlengd met 10 GB, ga je € 15,00 per maand betalen. Dit is exclusief Klantvoordeel en voor een tweejarig contract. Als je in aanmerking komt voor ons Klantvoordeel (minimaal 2 Odido abonnementen geregistreerd en aangemeld op hetzelfde adres), krijg je dubbele data en ook nog eens € 2,50 korting. Je komt dan uit op € 12,50 per maand! Je ontvangt ook nog eens € 5 korting per maand op je Internet voor Thuis abonnement (als je deze hebt). 

Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar 0800-0092 (kies voor optie 2), zij geven je graag alle duidelijkheid over het verlengaanbod wat voor jou geldt!

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Reageer