Skip to main content

Sinds kort odido account. Koppelen met app werkt na zeer herhaaldelijk proberen niet. Ook telefonisch contact heeft geen oplossing opgeleverd.

krijg steeds onderstaande melding

 

Hoi ABVL, van harte welkom op de Community en bedankt voor je screenshot! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een inactief abonnement gekoppeld staat aan een oud Mijn Odido-account met jouw e-mailadres. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Hoi ABVL, van harte welkom op de Community en bedankt voor je screenshot! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een inactief abonnement gekoppeld staat aan een oud Mijn Odido-account met jouw e-mailadres. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het is (eindelijk) gelukt.

Wel zon keer of 8 moeten proberen. Uiteindelijk de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

bedankt


@ABVL Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😄


Reageer