Skip to main content

ik kan op de pagina Je facturen | Odido geen facturen zien. Er worden geen facturen getoond.
De laatste factuur is extreem afwijkend en ik wil graag zien wat er is gefactureerd. 
Het abonnement (van mijn moeder) is vorige maand door Odido onjuist beeindigd omdat er een overstap verzoek zou zijn geweest. Uiteindelijk opnieuw abo moeten afsluiten wat daarna deze maand is hersteld. 
Mogelijk heeft het te maken met oude abo?

Hoi BKUPER, van harte welkom op de Community! Zet even het 06-nummer van je moeder in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee naar de factuur en wat er aan de hand is. Waarschijnlijk zal ze een nieuw Mijn Odido-account moeten aanmaken om haar gegevens en facturen weer in te kunnen zien. Laat je het me weten als het 06-nummer in je profiel staat? Dan ga ik voor jullie aan de slag! 😄

Hoi BKUPER, van harte welkom op de Community! Zet even het 06-nummer van je moeder in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee naar de factuur en wat er aan de hand is. Waarschijnlijk zal ze een nieuw Mijn Odido-account moeten aanmaken om haar gegevens en facturen weer in te kunnen zien. Laat je het me weten als het 06-nummer in je profiel staat? Dan ga ik voor jullie aan de slag! 😄

Hoi Marciano, ik heb al even contact gehad met jullie helpdesk. Het niet tonen van facturen heeft waarschijnlijk te maken de vernieuwde abo van mijn moeder (B.Kuper).
De afwijking blijkt de afkoop te zijn van haar onterecht beeindigde eerdere abo. Dat wordt (als het goed is) gecorrigeerd.
Ik kan dus nu eerst even verder en wacht even af.
Dank voor je berichtje ;-) 
Dick (zoon van B Kuper)

Hoi Dick, fijn dat je inmiddels al contact hebt met mijn collega's van de klantenservice en dat er al e.e.a. in werking is gezet. Geen dank en mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer