Skip to main content

help 

Hi Lynn, van harte welkom op de Community! Ik help je graag direct verder om je simkaart te activeren. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Let even goed op de punten die je onleesbaar moet maken, anders mogen we de aanvraag niet in behandeling nemen. Mijn collega streeft ernaar je simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Beste Marciano, 

Veel dank voor de hulp. Ik heb de mail inmiddels 4u geleden gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Krijg ik geen reactie en moet ik zelf even mijn telefoon uit aan zetten? 

Ik hoor graag, 

gr.

Hi Lynn, uiteraard graag gedaan! Ah, ik had gehoopt dat je simkaart inmiddels wel geactiveerd zou zijn. Het kan soms wel iets langer duren. Ik heb direct meegekeken, maar ik zie inderdaad nog geen case staan met de simkaartactivatie. Je hoeft zelf niks te doen, je kan je telefoon simpelweg aan laten staan en je zal het direct merken als je simkaart geactiveerd is. Ik moet het activeren echt aan een andere afdeling overlaten, anders had ik het graag zelf gedaan. Ik hoop dat 1 van mijn collega's er vanavond nog aan toekomt. Houd me zeker even op de hoogte!

Ha Marciano, 

dank voor het kijken. Mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Kan je zien of er al iemand mee bezig is?

Veel dank, 

gr. 

Hi Lynn, niet leuk om te lezen dat je simkaart nog niet geactiveerd is. Ik zie inderdaad helemaal geen case terug. Je hebt wel op mijn e-mail gereageerd als 'beantwoorden/reply’, toch? Dan is de mail wellicht niet helemaal goed doorgekomen. Ik heb je simkaart nu zelf geactiveerd. Laat je het me weten of 'ie nu actief is?

Hi Lynn, niet leuk om te lezen dat je simkaart nog niet geactiveerd is. Ik zie inderdaad helemaal geen case terug. Je hebt wel op mijn e-mail gereageerd als 'beantwoorden/reply’, toch? Dan is de mail wellicht niet helemaal goed doorgekomen. Ik heb je simkaart nu zelf geactiveerd. Laat je het me weten of 'ie nu actief is?

Hi Marciano, 

Ik heb de stappen gevolgd in de mail dus begrijp niet helemaal wat er mis ging maar mijn simkaart doet het inmiddels 🙂 Heel veel dank!! Je bent mijn held van de dag! 

Fijne dag nog! 

Goedmorgen Lynn, bedankt voor de terugkoppeling! Op één of andere reden is de mail dan niet goed doorgekomen. Ik ga het in de gaten houden, zodat het de volgende keer wel gewoon goed doorkomt. Uiteraard graag gedaan en bedankt voor je mooie woorden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer