Goedemorgen @surai, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je gewoon je abonnement wilt kunnen toevoegen. Echter, moet hiervoor wel je gegevens (naam, postcode + huisnummer & geboortedatum) overeenkomen bij beide abonnementen. Begrijp ik het goed dat je een bestaand account hebt (waar momenteel geen abonnement gekoppeld staat) en dat je je Internet + TV abonnement wilt toevoegen? Of heb je een mobiel abonnement bij ons en wil je daar je Internet + TV abonnement aan toevoegen? In dat geval, dienen de gegevens in ons systeem overeen te komen met elkaar, anders is het niet mogelijk.
Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat er momenteel geen abonnement aan gekoppeld staat en dat het een '’leeg account'’ is. Klopt het dat je inlogt met S**ai.***osa@gmail.com? Of gaat het toevallig om een ander e-mailadres? Zet in dat geval even het e-mailadres in je profiel, waarmee je inlogt. Dan kan ik met je meekijken!
Goedemorgen @surai, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je gewoon je abonnement wilt kunnen toevoegen. Echter, moet hiervoor wel je gegevens (naam, postcode + huisnummer & geboortedatum) overeenkomen bij beide abonnementen. Begrijp ik het goed dat je een bestaand account hebt (waar momenteel geen abonnement gekoppeld staat) en dat je je Internet + TV abonnement wilt toevoegen? Of heb je een mobiel abonnement bij ons en wil je daar je Internet + TV abonnement aan toevoegen? In dat geval, dienen de gegevens in ons systeem overeen te komen met elkaar, anders is het niet mogelijk.
Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat er momenteel geen abonnement aan gekoppeld staat en dat het een '’leeg account'’ is. Klopt het dat je inlogt met S**ai.***osa@gmail.com? Of gaat het toevallig om een ander e-mailadres? Zet in dat geval even het e-mailadres in je profiel, waarmee je inlogt. Dan kan ik met je meekijken!
Goedemorgen @Pharwin van Odido
Dank je wel voor hier naar te kijken!
Ik ben een nieuwe klant en ik heb zojuist het account aangemaakt na het ontvangen van de e-mail "Van harte welkom bij Odido!" met het contract en de voorwaarden. Het gaat om een internetabonnement (overstap KPN).
Eén ding dat me opviel is dat mijn achternaam in de Persoonlijke gegevens en het bijgevoegde contract niet volledig is. Misschien komt dat niet overeen?
Het e-mailadres is hetzelfde als dat ik hier heb gebruikt.
@surai Geen dank! Je naam zou in principe niks uit moeten maken, omdat het om aan geheel nieuw account gaat, waar je alleen je Internet + TV abonnement toevoegt. Op dit moment zie ik op je e-mailadres dat er geen account naar voren komt. Was het gelukt om deze aan te maken? Ik zie wel dat je gisteren een wachtwoordreset had aangevraagd. Lukt het inmiddels om in te loggen? Probeer je het via de app? Ik zou je willen vragen om het te proberen via een browser of desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. Om je Internet + TV abonnement toe te voegen, wordt er een verificatiecode per mail naar je e-mailadres verstuurd. Nadat je deze code hebt ingevoerd, zou je het abonnement toegevoegd in je account moeten zien staan.
Ik verneem graag waar je tegenaan loopt en wat je precies te zien krijgt (en natuurlijk of je dit probeert via de app/browser op je telefoon of desktopversie). Dan kan ik je nog gerichter helpen!
@surai Hmmm in dat geval wil ik graag checken of alles klopt met wat er in ons systeem vermeld staat. Kun je mij een privébericht sturen met je klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan check ik het gelijk voor je na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!
@Pharwin van Odido
Het e-mailadres (gebruikersnaam) in het contract is hetzelfde e-mailadres dat ik gebruik om in te loggen.
Ik probeer momenteel op desktop via Google Chrome. Ik heb het ook geprobeerd met de mobiele app, met dezelfde fout.
Nadat ik inlog, krijg ik een overzichtspagina: https://www.odido.nl/my/abonnement-overzicht
Ik klik op "Bestaand abonnement toevoegen" en het brengt me naar: https://www.odido.nl/my/abonnement-toevoegen
Hier klik ik op "Internet", en het brengt me naar https://www.odido.nl/my/thuis-abonnement-toevoegen
Ik vul mijn postcode en huisnummer in en druk op "Volgende stap".
Nu vraagt het om mijn geboortedatum. Ik vul dat in en druk op "Volgende stap", dan verschijnt de foutmelding: "De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens."
Ik ontvang geen enkele code.
@surai Hmmm in dat geval wil ik graag checken of alles klopt met wat er in ons systeem vermeld staat. Kun je mij een privébericht sturen met je klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan check ik het gelijk voor je na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!
Goedemorgen @Pharwin van Odido,
Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd en het werkte! Ik weet niet of jullie iets hebben gedaan of dat ik gewoon moest wachten, maar het is nu allemaal goed.
Bedankt dat je hiernaar hebt gekeken.
Een fijne dag verder!
Goedemorgen @surai, superfijn dat het is gelukt! Ik heb zelf niks veranderd, dus ik vermoed dat het gewoon een kwestie van wachten was. Geen probleem en graag gedaan natuurlijk! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!