Goedemorgen @t_mobiel, zeer begrijpelijk dat je zowel je 4G voor Thuis abonneemnt en je PrePaid-aansluiting in één account wilt hebben, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! De koppeling gaat nooit automatisch, deze dient altijd handmatig in je account toegevoegd te worden. Om beide abonnementen te kunnen koppelen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Anders is het wegens technische redenen niet mogelijk, sorry! Als je ik op je e-mailadres zoek, kom ik je PrePaid-nummer tegen dat eindigt op ***1775 en het 4G voor Thuis abonnement, waarvan het nummer eindigt op ***3055. Kan dat kloppen? Daarbij zie ik dat de adresgegevens niet overeenkomen met elkaar en dat er ook een verschil zit in je naam in ons systeem. Bij je 4G voor Thuis abonnement zie ik de naam G.K. en dan je achternaam die begint met W. Bij je PrePaid-aansluiting zie ik G. nog een toevoeging die begint met S en dan je achternaam die begint met W staan. Je kunt heel gemakkelijk checken via de privacyinstellingen van je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/privacy-instellingen welke adresgegevens er bekend zijn en deze wijzigen. De naam kan ik uiteraard voor je wijzigen.
Mocht het niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht en bij voorkeur welke naam ik kan wijzigen en ook je adresgegevens. Aangezien dit een openbaar forum is, kan ik nu niet zomaar vertellen welke adresgevens bij welk nummer vermeld staan. Uiteraard kan dit wel in een privébericht!
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."
Hi @Emmelie van der Hart, welkom op de Community! Je 06-nummer staat gekoppeld aan een Mijn Odido-account met een ander e-mailadres dan dat je hier op de Community gebruikt, namelijk c**0@outlook.com. Heb je voor mij de verificatiecode die ik net per SMS naar je heb gestuurd? Dan verwijder ik dit account, zodat je je abonnement kan toevoegen aan je nieuwe account!
Hi @Emmelie van der Hart, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb je account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement te koppelen aan je nieuwe Mijn Odido-account. Laat je het me weten of het is gelukt?