Goedemorgen Osman, bedankt voor het invullen van je Klantnummer. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je voorletters voor je mobiele en Internet + TV abonnement niet volledig overeenkomen. Mobiel staat namelijk op 1 voorletter, terwijl Internet + TV op 3 voorletters staan. Om je abonnementen in Mijn Odido te koppelen moeten ze exact overeenkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan mag ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!
Hi Osman, bedankt voor de reactie op je mail! Ik heb je voorletters zojuist gewijzigd. Geef het systeem ongeveer 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hey Marciano,
Bedankt voor je hulp, maar het kan nog steeds niet. Krijg nog steeds: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Goedemorgen @Nickisfick, ik zag dat je mobiele nummer wel aan hetzelfde e-mailadres gekoppeld stond, maar op de één of andere manier stond bij je mobiele nummer de laatste login op een maand geleden, terwijl er bij je Internet + TV abonnement wel voor het laatst was ingelogd op 20-05-2024. Ik heb voor de zekerheid bij je mobiele nummer alles ontkoppeld en verwijderd. Zou je het nu kunnen proberen? Als het goed is, zou het moeten lukken!
Mocht het niet lukken, verneem ik graag op welke manier je dit probeert (telefoon/tablet/desktop) en wat voor melding je te zien krijgt!
Goedemorgen @Nickisfick, ik zag dat je mobiele nummer wel aan hetzelfde e-mailadres gekoppeld stond, maar op de één of andere manier stond bij je mobiele nummer de laatste login op een maand geleden, terwijl er bij je Internet + TV abonnement wel voor het laatst was ingelogd op 20-05-2024. Ik heb voor de zekerheid bij je mobiele nummer alles ontkoppeld en verwijderd. Zou je het nu kunnen proberen? Als het goed is, zou het moeten lukken!
Mocht het niet lukken, verneem ik graag op welke manier je dit probeert (telefoon/tablet/desktop) en wat voor melding je te zien krijgt!
Top. Ik hem hem nu toegevoegd!
Bedankt.
@Nickisfick Fijn dat het is gelukt! Uiteraard geen probleem en graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!