Hallo
Je kan je vraag ook hier stellen zonder privégegevens, zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator je gegevens erbij kan pakken.
Hallo
Laten we voor nu dit kanaal aanhouden, maar dan weet je dat voor in het vervolg! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik inderdaad de e-mailcase van je tegen en ik zie dat mijn collega's er nog niet aan toegekomen zijn. Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik zie dat je vraag gaat over het verlengen met een Sim Only abonnement met 10 GB data. Ik zie dat er wat verwarring bij je is ontstaan over de prijs. Als je momenteel verlengd met 10 GB, ga je € 15,00 per maand betalen. Dit is exclusief Klantvoordeel en voor een tweejarig contract. Als je in aanmerking komt voor ons Klantvoordeel (minimaal 2 Odido abonnementen geregistreerd en aangemeld op hetzelfde adres), krijg je dubbele data en ook nog eens € 2,50 korting. Je komt dan uit op € 12,50 per maand! Je ontvangt ook nog eens € 5 korting per maand op je Internet voor Thuis abonnement (als je deze hebt).
Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar 0800-0092 (kies voor optie 2), zij geven je graag alle duidelijkheid over het verlengaanbod wat voor jou geldt!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.