Skip to main content

Hallo,

Ik wil telefoonnummer voor 2FA wijzigen, kan iemand mij helpen ?

Dat lijkt me mogelijk als je eenmaal bent ingelogd met je oude nummer?

Probleem is dat dat de oude nummer heb ik niet meer. Hierdoor kan ik niet meer inloggen.

Hallo @dokktro, zeer begrijpelijk dat je het 2FA-nummer wilt wijzigen, gezien je geen gebruik meer maakt van het nummer. Het nummer kan ik niet voor je wijzigen wegens veiligheidsredenen, maar ik kan eventueel wel het gehele account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8080 (4G voor Thuis abonnement), kan dat kloppen? Daarbij zie ik een 2FA-nummer gekoppeld dat eindigt op ***3156. Gaat het om dat nummer en wil je die gewijzigd hebben? 

Als je mij akkoord kunt geven, kan ik alles voor je ontkoppelen/verwijderen, zodat je het daarna opnieuw kunt instellen (met natuurlijk het juiste nummer)! 

Klopt. Graag mijn account verwijderen. 

Avast bedankt

Hi @dokktro, bedankt voor de bevestiging! Ik heb het Mijn Odido-account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Reageer