Hallo @Cb2801, zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je een achterstand hebt. Echter, omdat je al een betalingsregeling hebt lopen, kan ik je niet nog eens uitstel van betaling geven, sorry! Dat is alleen mogelijk als je een achterstand hebt, maar geen betalingsregeling bij ons hebt lopen. Aangezien je deze al hebt, kan ik geen uitstel geven. Ik raad je aan om de achterstand zo snel mogelijk te betalen! Dat kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je vinde op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Beste Pharwin,
Dit lukt mij pas 24 mei en de brief die ik vandaag heb ontvangen staat op 13 mei. Dat betekent uiterlijk 23 mei betalen. Zou dit niet met 1 dag uitgesteld kunnen worden?
@Cb2801 Zoals ik al aangaf kan ik geen uitstel van betaling geven, als je al een betalinsgregeling bij ons hebt lopen. Ik kan hier verder ook geen uitzondering op maken, want het systeem laat dit ook niet toe. Als ik het kon doen, had ik het graag voor je gedaan. Maar in dit geval is het jammer genoeg niet mogelijk, sorry!
Beste Pharwin,
Dit lukt mij pas 24 mei en de brief die ik vandaag heb ontvangen staat op 13 mei. Dat betekent uiterlijk 23 mei betalen. Zou dit niet met 1 dag uitgesteld kunnen worden?
Probeer het even bij iemand anders te lenen voor dat je wordt afgesloten en nog meer kosten krijgt. De verwerking duurt ook 3 werkdagen. (Zaterdag en zondag tellen niet mee)
Uiteraard weet je dat je aan de datum moet houden bij een betalingsregeling, in je account kan altijd zien wanneer er betaald moet worden.
Succes en sterkte.
-
Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.
-
Weet je ook dat je de betaaldatum kan aanpassen voor je reguliere rekening? Dat kan je zelf regelen in je account.
Hoi @Cb2801 ,
De betalingsregeling die je hebt is het beste waarmee Odido je tegemoet kan komen, maar daar zitten inderdaad voorwaarden aan. Let op dat als je het betaaltermijn niet haalt ook je abonnement eenzijdig kan worden beëindigd en de resterende maanden worden dan in 1 keer in rekening gebracht.