Hallo,
Ik kreeg het volgende van jullie door via sms:
Hallo,
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Je korting op Unlimited van Klantvoordeel is vervallen, je betaalt nu de normale prijs per maand. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App.
Tot snel, Odido
En vervolgens even daarna:
Hallo,
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Vanaf nu krijg je iedere maand korting op Unlimited met Klantvoordeel. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App.
Tot snel, Odido
Ik heb een abonnement met Netflix en Videoland. Ik weet niet wat er hier is gebeurd, maar Netflix heeft nu zelf geld van de bankrekening afgeschreven. En ik zie Netflix weer actief in mijn Odido, maar Videoland niet.
De betaling is gestorneerd. Ik hoop dat het hierbij ophoudt, anders mogen jullie het verder oplossen met Netflix. En ik kan Videoland niet zelf activeren, want dan moet ik €9,99 erbij gaan betalen, terwijl ik dat al in mijn bundel heb.
Ik zit in een andere tijdzone en hoop dat jullie dit zo kunnen fixen. Bellen gaat even niet.
Vriendelijke groet.