Skip to main content

Sinds ik samen met mijn vrouw Samen Unlimited hebben, kan ik mijn facturen niet meer inzien. In de APP, krijg ik alleen maar de facturen van mijn vrouw te zien (hoofd account Samen Unlimited). In mijn Odido krijg ik ze ook niet te zien. Als ik in de APP op mijn telefoonnummer klik, lukt het ook niet.

Hoe kan dit opgelost worden? 

Hi Bulij, van harte welkom op de Community en gaaf dat jij en je vrouw Samen Unlimited hebben! Je e-mailadres stond nog gekoppeld aan een oud Mijn Odido-account met je oude abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je abonnement aan het bestaande Mijn Odido-account van je vrouw te koppelen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi, 

Wie heeft U toestemming gegeven om deze handeling uit te voeren. Ik vraag netjes hoe dit opgelost kan worden. Ik krijg mijn facturen nog steeds niet te zien onder het odido account van mijn vrouw (ook niet in de APP). Zelf kan ik nier meer inloggen in mijn Odido. Ik weet niet eens of mijn abbonement gekoppeld is aan het account van mijn vrouw.

Ik ga morgen bellen met de klantenservice, wat dit heeft geen zin. 

Hallo Bulij, zoals eerder aangegeven stonden je e-mailadres en 06-nummer nog gekoppeld aan een oud en inactief Mijn Odido-account. Deze zou anders dus altijd in de weg hebben gestaan bij het koppelen van je abonnement aan een ander account. Ik heb je deze informatie alleen kunnen geven of ik kon direct actie ondernemen om je meteen verder te helpen. Mijn voorkeur ging uit naar het laatste. Zoals gezegd moet je abonnement nog gekoppeld worden aan een nieuw Mijn Odido-account of aan die van je vrouw. Ik zie dat dit inmiddels is gedaan en dat je je facturen kan inzien. 

Klopt het dat het is gelukt?

Hoi,

Mijn account is inderdaad gekoppeld, maar niet door mij. Ik heb net contact gehad met de klantenservice en mij verder geholpen met mijn probleem. Het is namelijk zo, ik kan mijn factuur nog steeds niet inzien, maar dit komt doordat ik pas vorige maand overgestapt ben naar Samen Unlimited (net na de laatste factuur). Op de volgende factuur die ik alleen kan inzien via de inlog van mijn vrouw, zou ik ook mijn factuur moeten kunnen zien (opgedeeld op een factuur). Dus tot zoverre mijn probleem met de factuur.

Reageer