Skip to main content

Beste Odido,

Mijn vraag/verhaal is wat ingewikkeld, althans dat denk ik. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb 2 mobiele abonnementen bij jullie.

Het abonnement dat ik zelf gebruik kan ik niet inzien/verlengen want ik kan niet meer in mijn Odido. Mailadres wat ooit is ingevoerd, kan ik niet meer in, weet ook niet meer welke het is. Tevens is mijn mobiel stuk dus kan daarop ook geen codes of iets van een reset terugzien. Dus ik kan mijn abonnement niet inzien/verlengen etc.

Tevens staat er op mijn naam een tweede mobiel abonnement. Deze had mijn ex voordat hij overleed in gebruik en afgesloten op mijn naam en bankrekeningnummer. Daar betaal ik nu al bijna 4 jaar voor zonder daar gebruik van te maken.

Kunnen jullie mij helpen om weer in mijn Odido te komen en beid abonnementen daarin te zetten? Lees dat ik jullie dan via prive bericht wat gegevens moet doorsturen. Zou graag willen weten welke gegevens. Alvast grote dank!

Groet Gerard

 

Beste @Gkamps 

Wacht met gegevens doorsturen tot een moderator het vraagt.

Zij vertellen je wat ze nodig hebben.

Zet in het privé deel van het forum (zie mijn handtekening) de 2 telefoonnummers .
De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Succes en fijne avond.

 

 


Hi Gerard, van harte welkom op de Community! Laat je het ons weten als je beide 06-nummers in je profiel hebt gezet? Dan kijk ik graag met je mee om de abonnementen te koppelen. Als je geen toegang meer hebt tot je oude e-mailadres, kan ik het huidige Mijn Odido-account verwijderen, zodat je een nieuwe kan maken met je nieuwe e-mailadres. Heb je inmiddels wel een nieuwe (actieve) simkaart waarop je verificatie SMS'jes kan ontvangen? Zo niet, dan is de snelste manier om langs 1 van onze Shops te lopen voor een nieuwe simkaart. Dat is de snelste manier. Anders kan ik er ook een voor je bestellen. Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer