Beste Odido,
Mijn vraag/verhaal is wat ingewikkeld, althans dat denk ik. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb 2 mobiele abonnementen bij jullie.
Het abonnement dat ik zelf gebruik kan ik niet inzien/verlengen want ik kan niet meer in mijn Odido. Mailadres wat ooit is ingevoerd, kan ik niet meer in, weet ook niet meer welke het is. Tevens is mijn mobiel stuk dus kan daarop ook geen codes of iets van een reset terugzien. Dus ik kan mijn abonnement niet inzien/verlengen etc.
Tevens staat er op mijn naam een tweede mobiel abonnement. Deze had mijn ex voordat hij overleed in gebruik en afgesloten op mijn naam en bankrekeningnummer. Daar betaal ik nu al bijna 4 jaar voor zonder daar gebruik van te maken.
Kunnen jullie mij helpen om weer in mijn Odido te komen en beid abonnementen daarin te zetten? Lees dat ik jullie dan via prive bericht wat gegevens moet doorsturen. Zou graag willen weten welke gegevens. Alvast grote dank!
Groet Gerard