Beantwoord

Koppelen Odido Internet abbonement

  • 23 May 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Ik heb sinds kort Odido sinds ik ga overstappen van Ziggo (internet). 

Ik heb voorheen T-mobile gehad (telefoon), dus ik had al een Odido account. Maar als ik nu probeer om het internet abbo op Mijn Odido te zetten krijg ik de melding: “ Het is niet mogelijk dit mobiel nummer te koppelen”. 

 

icon

Beste antwoord door Tey 23 May 2024, 10:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Tey, van harte welkom bij Odido en ook op onze Community! Ik heb gelijk met je mee zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie inderdaad dat je een mobiel nummer bij ons hebt gehad en dat er een Mijn Odido account aan is gekoppeld. Het gaat om het nummer dat eindigt op ***9962, kan dat kloppen? Het mobiele abonnement is inmiddels niet meer actief bij ons en je Mijn Odido account is hieraan gekoppeld, maar deze is natuurlijk niet meer actief. Ik heb het account direct voor je verwijderd. 

Je kunt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account aanmaken en daarna zou het wel moeten lukken om je Internet abonnement toe te kunnen voegen! Mocht het niet lukken, laat dan even weten wat je precies te zien krijgt bij het toevoegen (foutmelding o.i.d.) en via welk apparaat je dit probeert (app/browser/desktopversie). Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen! 

Hallo @Tey, van harte welkom bij Odido en ook op onze Community! Ik heb gelijk met je mee zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie inderdaad dat je een mobiel nummer bij ons hebt gehad en dat er een Mijn Odido account aan is gekoppeld. Het gaat om het nummer dat eindigt op ***9962, kan dat kloppen? Het mobiele abonnement is inmiddels niet meer actief bij ons en je Mijn Odido account is hieraan gekoppeld, maar deze is natuurlijk niet meer actief. Ik heb het account direct voor je verwijderd. 

Je kunt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account aanmaken en daarna zou het wel moeten lukken om je Internet abonnement toe te kunnen voegen! Mocht het niet lukken, laat dan even weten wat je precies te zien krijgt bij het toevoegen (foutmelding o.i.d.) en via welk apparaat je dit probeert (app/browser/desktopversie). Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen! 

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. 

Ik heb een nieuw account aangemaakt en kon daarna het abonnement toevoegen, dus alles is in orde nu.

Hartelijk dank

Reputatie 6
Badge +7

@Tey fijn dat het is gelukt! Uiteraard graag gedaan en als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

Reageer