Skip to main content

Ik heb vanmiddag een e-Sim ontvangen in de Mijn ODIDO app. Met de telefoon waar de e-Sim op moet komen de QR code gescand en alle stappen doorlopen. 

In mijn telefoon blijft echter bij Instellingen > Mobiel Netwerk >Simkaarten de melding staan “Activeren...”. en krijg geen Service.

Kan iemand me hiermee helpen?

Aanvulling:

Ik krijg nu de volgende melding:

E-sim kan niet worden geactiveerd

Je e-sim kan niet worden geactiveerd.

Neem voor hulp contact op met Odido NL.

 

Dus dat ga ik morgen maar eerst doen.


Hoi iPhonegek, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het nu is gelukt om je eSIM te activeren. Klopt dat? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Dan help ik je graag verder! 😄


Hoi iPhonegek, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het nu is gelukt om je eSIM te activeren. Klopt dat? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Dan help ik je graag verder! 😄

Klopt, het is inmiddels opgelost. Bedankt!


Superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!


Reageer