Skip to main content

Hallo,

Recent dacht ik mijn odido account verwijderd te hebben, maar dit was blijkbaar niet het geval. Wel heb ik de 2FA codes hiervoor verwijderd. Oeps. Ik heb nu Odido aangevraagd maar kan dus niet inloggen. Kan een moderator mijn account verwijderen, zodat ik deze opnieuw kan aanmaken?

Met vriendelijke groet,
Nathan

Hallo @SilentLucidity2, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen account/abonnement tegen. Kun je anders je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken! 😄

Hallo @SilentLucidity2, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen account/abonnement tegen. Kun je anders je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken! 😄

Nee dat klopt, ik kom dat account namelijk niet meer in. Dus even een nieuwe aangemaakt. Origineel ben ik dan ook SilentLucidity ;) 
Ik heb mijn 06 nummer opgeslagen onder Internet + tv klantnummer in mijn profiel, kon niets vinden voor mobiel nummer.

Aangenaam SilentLucidity 🙂. Yes onder je Thuis klantnummer is prima. Echter, zie ik dat ik dit 06-nummer niet naar voren krijg in ons systeem en ik zie ook geen account hieraan gekoppeld. Kun je anders het e-mailadres in je profiel vermelden? Dan kan ik eventueel hierop zoeken! 

Aangenaam SilentLucidity 🙂. Yes onder je Thuis klantnummer is prima. Echter, zie ik dat ik dit 06-nummer niet naar voren krijg in ons systeem en ik zie ook geen account hieraan gekoppeld. Kun je anders het e-mailadres in je profiel vermelden? Dan kan ik eventueel hierop zoeken! 

Yes dat heb ik bij deze gedaan!

Hey Nathan, bedankt voor het invullen van je e-mailadres! Ik kwam op een inactief abonnement uit en ik heb dit Mijn Odido-account verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

Hey Nathan, bedankt voor het invullen van je e-mailadres! Ik kwam op een inactief abonnement uit en ik heb dit Mijn Odido-account verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

yes dat klopt. Ik heb inmiddels mijn nieuwe account aangemaakt, en voeg het abbo zsm toe!. Bedankt :)

Top dat het is gelukt met je nieuwe account en ik weet zeker dat het lukt met het koppelen straks. Zo niet, dan weet je ons te vinden. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag! 

Reageer