Skip to main content

Goedendag, sinds Odido is gekomen kan ik helaas niet mijn abbonoment inzien, of facturen inzien. Mijn accaunt is al gekoppeld aan wat anders zoals al die andere mensen dat hebben.

Kunnen jullie dit misschien oplossen voor mij, en ook direct vertellen hoe het zo kan dat iedereen hier last van heeft, 

Ik heb het eerst een paar maanden gegeven ik dacht lost zichzelf wel op.

Geen probleem, wel nieuwsgierig naar hoe dit zo heeft kunnen gebeuren.

Met vriendelijke groeten

G.A

Hallo @Gernand, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2812, kan dat kloppen? Ik zie al gelijk wat er aan de hand is, waardoor je dit ervaart. Je hebt namelijk een oud nummer in ons systeem staan, wat inmiddels niet meer actief is. Je huidige account staat momenteel gekoppeld aan dat nummer. Het actieve nummer waar je nu gebruik van maakt, staat gekoppeld aan een oud account, waar je geen gebruik meer van maakt. Omdat het nu niet goed gekoppeld staat, kun je ook niks inzien van je abonnement. Geen zorgen, ik heb alles ontkoppeld en ook gelijk verwijderd! Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en vervolgens je abonnement. Daarna zou je weer alles moeten kunnen inzien! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 😄

Hallo @Gernand, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2812, kan dat kloppen? Ik zie al gelijk wat er aan de hand is, waardoor je dit ervaart. Je hebt namelijk een oud nummer in ons systeem staan, wat inmiddels niet meer actief is. Je huidige account staat momenteel gekoppeld aan dat nummer. Het actieve nummer waar je nu gebruik van maakt, staat gekoppeld aan een oud account, waar je geen gebruik meer van maakt. Omdat het nu niet goed gekoppeld staat, kun je ook niks inzien van je abonnement. Geen zorgen, ik heb alles ontkoppeld en ook gelijk verwijderd! Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en vervolgens je abonnement. Daarna zou je weer alles moeten kunnen inzien! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 😄

Werkt perfect, hartstikke bedankt 

Goedemorgen Gernand, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin! Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 🙌🏻

Reageer