Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Sinds dat ik het abonnement heb overgenomen van mijn vader, kan ik mijn abonnement niet meer in zien via internet of de app. Wanneer ik mijn telefoonnummer wil koppelen geeft de app aan dat hij al gekoppeld is aan een account, maar hij is niet gekoppeld aan mijn account. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik hoor het graag.
Ik heb afgelopen maart 2024 een contractovername gedaan. Mijn telefoonabonnement stond op mijn vaders naam en heb dat abonnement overgezet op mijn naam (kenmerk overname: 69384442). In mijn Odido omgeving staat nu dat mijn abonnement van mijn telefoon is beëindigd terwijl ik nog wel kan bellen en internetten (ik betaal ook nog steeds abonnementskosten). En als ik gegevens over mijn datagebruik wil inzien of gegevens wil wijzigen krijg ik een error.Ik zou graag weer alle informatie kunnen zien in mijn omgeving. Kunnen jullie hiermee helpen?
Op welke wijze kan ik dan opnieuw inloggen als 2 FA via google app Authenticator niet werkt.
Hallo, ik heb zowel een bestaand mobiel abonnement als internet. Als ik beide accounts wil koppelen krijg ik een foutmelding dat de gegevens niet overeen komen. Kan iemand dit even rechtzetten. Dank!
Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee traps verificatie sms naar oud nummer gaat. Hoe los ik dit op?
Goedemorgen! Ik heb een account met daarin mijn mobiele telefoon abonnement. Wij hebben echter ook een Internet Thuis abonnement. Deze kan ik niet toevoegen aan mijn account. De facturen krijg ik op hetzelfde email adres. Verder krijg ik de melding dat er geen actieve abonnementen zijn op ons adres als ik dat invoer. Kan iemand mij helpen?Met vriendelijke groet,Gerrit
Sinds 28-06-2024 ben ik verhuisd naar een ander adres. Sinds het inleveren van mijn TV kastje bij DHL op 05-07-2024 is mijn glasvezelabonnement niet meer gekoppeld bij Mijn Odido.Als ik mijn bestaande glasvezelabonnement wil toevoegen ontvang ik onderstaande melding:Wellicht ben ik zelf die andere gebruiker? 😅 Kunnen jullie dit abonnement weer koppelen aan Mijn Odido account? Bij voorbaat dank!
Ik kan de facturen van odido thuis niet inzien. Ik heb een zakelijk GSM abonnement, en een prive thuis abonnement. Als ik inlog kom ik op de zakelijke account, en dus alleen telefoon, en daarin zie ik geen gegevens over thuis abonnement.Ik zou overigens graag beide abonnementen prive willen hebben ipv zakelijk, wellicht lost dat ook meteen het probleem op. MvG
Hi,Ik wil mijn thuis internet toevoegen aan mijn account maar dat lukt niet. Vraagt om laatste 5 cijfers van rekening nummer, krijg dan een melding met teveel records gevonden! Ik heb al ergens in de topics een gelijke discussie gelezen en dat er een andere rekeningnummer tijdelijk gebruikt moet worden maar dat gaat hem niet worden. Dus graag hulp hierbij.
Ik kan mijn account niet toevoegen help alstublieft
Het is ongelofelijk hoe moeilijk het is om gewoon in te kunnen loggen op je account in de app of online.Ik ben ingelogd geweest in de app, echter met twee accounts. Toen ik ingelogd was in de app kon ik met geen enkele mogelijkheid inloggen via het web want dan was de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord niet goed. Echter was dit exact hetzelfde als in de app. Wachtwoord veranderen aangevraagd, wachtwoord veranderd, opnieuw proberen in te loggen online.. weer niet mogelijk.Vervolgens beide accounts van de app verwijderd en nogmaals online proberen in te loggen, dit maal lukt het inloggen via het web wel. Daarna de Odido app weer geïnstalleerd en proberen in te loggen, uiteraard lukt dat dan weer niet… gebruikersnaam/wachtwoord combinatie weer niet goed. Uiteraard.. Inmiddels al zo vaak geprobeerd, ben er helemaal zat van. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn in beide gevallen hetzelfde maar Odido laat mij gewoon niet inloggen. Erg frustrerend. Ook al meerdere malen wachtwoord vergeten aan
Ik heb mijn mobile abonnement ontkoppeld en nu wil ik hem toevoegen aan een andere account. Alleen ik krijg een error dat het abonnement nog gekoppeld is andere account. Is hier iets aan te doen?
Ik heb sinds gister weer een Odido abonnement (na heel lang wachten op de graafwerkzaamheden). Werkt prima en lekker snel. Alleen ik kan mijn account niet online managen. Bij het toevoegen van internet krijg ik de error: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.Ik heb hiervoor gister met de helpdesk gesproken maar deze konden mij niet (direct) verder helpen. Hopelijk lukt het hier wel!
Hallo,ik heb mijn nieuwe nummer en nu heb ik probleem met inloggen met mij account odido . Kan niet meer omdat ze vraagt de code van mij oude nummer. Wat moet ik doen ?
I cannot see the details of my home internet on my Odido. I have my client number but I cannot see anything in my odido. Could you help me about this please?
Wat te doen!? Ik heb maar 1 bankrekeningnummer!
Bij het resetten van mijn gegevens op mijn telefoon heb ik de authenticator app niet goed overgezet waardoor ik geen code kan ophalen die ik moet invullen als ik wil inloggen in mijn Odido account. Kunnen jullie me verder helpen?
Hallo, wij stappen binnenkort over van Tele2 naar Odido.De e-mails die ik ontvang motiveren mij om een account aan te maken en een nieuw abonnement ‘erbij’ te zetten. Echter krijg ik bij de laatste registratie stap (na wachtwoord ingevuld te hebben) een algemene foutpagina met de tekst ‘sorry, er ging iets mis’. Er volgt geen mail en ik kan ook niet inloggen met mijn gekozen wachtwoord.Jammer om zo te beginnen, maar het heeft vast met overstappen van Tele2 te maken.Ik hoor het graag als iemand een soortgelijke ervaring heeft.
Hello, I have lost my SIM card, how can I order a new one? Doing as the instructions on Odido’s website is impossible as to order a sim cards, one would need to login to Odido which requires receiving an SMS. I have sent a private message to a moderator 10 hours ago and haven't heard anything back. Kind regards, NazihDoing as the instructions on Odido's website is impossible as to order a SIM cards, one would need to login to Odido which requires receiving an SMS. I have sent a private message to a moderator 10 hours ago and haven't heard anything back.
Geachte,Ik krijg geen abonnement toegevoegd aan my Odido.Wanneeer ik mijn thuis abonnement wil toevoegen komt er te staan ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’ Dit zorgt ervoor dat ik geen inzage krijg in mijn betalingen. Is er iemand wat mijn kan helpen?
Beste, ik probeer in mijn odido (zowel app als webversie) mijn actieve odido internet+tv abonnement toe te voegen, maar krijg een foutmelding over niet kunnen koppelen van dit mobiele nummer. Ik las dat Odido dan nog gegevens heeft over een oud abbo die verwijderd moeten worden. Kan dat bij mij ook gebeuren aub ?
Ik krijg in de Odido app continue een melding dat ik mijn mobiele nummer niet kan koppelen. Ik heb gelezen dat dit kan komen doordat er nog een account gekoppeld is vanuit tele2. Is dat mogelijk te ontkoppelen
Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen. Mvg Ramon
Bij mijn Odido-abonnement koos ik voor een e-sim toen ik een iPhone 13 kocht. Nu heb ik mijn abonnement verlengd met hetzelfde nummer en een iPhone 15 besteld. Maar ik kan de e-sim niet overzetten van de iPhone 13 naar de iPhone 15 en krijg een foutmelding. Omdat ik de bestaande e-sim heb verwijderd, heb ik momenteel geen verbinding en kan ik de klantenservice niet bereiken. Het systeem dat zogenaamd voor gemak moest zorgen, is een ramp. Ik wil dat dit probleem snel wordt opgelost.
Ik ben overgestapt naar een andere provider en nu wil ik graag mijn community account en mijn odido account verwijderd hebben. Hoe kan ik dit het beste doen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.