Skip to main content

Hi,

Ik wil mijn thuis internet toevoegen aan mijn account maar dat lukt niet. Vraagt om laatste 5 cijfers van rekening nummer, krijg dan een melding met teveel records gevonden! Ik heb al ergens in de topics een gelijke discussie gelezen en dat er een andere rekeningnummer tijdelijk gebruikt moet worden maar dat gaat hem niet worden. Dus graag hulp hierbij.

Hoi @Çuki, top dat je zelf al op zoek bent gegaan naar een oplossing! Dat is inderdaad een mogelijke oplossing, alleen zie ik ook dat je meerdere Internet + TV Abonnementen hebt met hetzelfde e-mail adres. Hierdoor raakt je Mijn Odido account in de war welk abonnement er toegevoegd moet worden. Ik zie dat je nu je huidige DSL / koperlijn abonnement om laat zetten naar glasvezel, en dat je nog een tweede aparte bestelling voor glasvezel hebt op je adres die uit december 2023 stamt. Zal ik de bestelling van december 2023 stopzetten? Dit heeft geen enkel effect op je huidige abonnement en de omzetting van je DSL lijn naar glasvezel. Ik zal ook het e-mail adres aanpassen van de dubbele bestelling zodat dit ook geen probleem kan opleveren.

Laat het gerust weten of ik de bestelling van december 2023 kan stopzetten, ik help je hier graag mee! 🙂

Hi,

Ja klopt ik krijg glasvezel zodra het is aangesloten van buiten naar mijn meterkast toe. Ik wacht nog op een afspraak voor wanneer ze dit komen doen. 

Dat van 2023 kan kan eruit dan!

Is het hierna mogelijk voor mij om mij huidige internet toe te voegen aan mijn account?

Hoi @Çuki, ik heb het direct voor je in orde gemaakt! Hierna zou je je Internetabonnement moeten kunnen koppelen aan je Mijn Odido account. Laat je me het weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hi,

dank daarvoor! Alleen heb ik het geprobeerd om een bestaand abonnement te koppelen maar nog steeds te veel records aangeeft als melding!

Hi @Çukik, in dit geval ga ik dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst! Zij kunnen ervoor zorgen dat deze foutmelding verdwijnt en je weer zonder problemen het abonnement kan koppelen. De verwerkingstijd hiervoor is op dit moment 14 dagen. Zodra het opgelost is, krijg je hier gelijk bericht van. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het Mijn Odido account nodig hebben, laat het dan gerust aan me weten. Ik help je hier dan met liefde mee verder! 

Reageer