Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik emailadres veranderen

  • 27 September 2023
  • 9 reacties
  • 546 Bekeken

Hoe kan ik mijn email adres veranderen 

Via Odido 

 

 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @antoin remmits, welkom op onze Community!

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Ga naar je abonnement → Klik op “Meer” → Mijn Gegevens. Hier kun je het e-mailadres aanpassen. Kom je er niet uit? Trek dan aan de bel, we helpen je graag. 

Heb mijn abonnementen (mobiel, internet + TV), op mijn oude emailadres (…….@upcmail.nl) ontkoppelt, vanuit mijn Odido, ingelogd met dit oud mailadres, maar kan nu, met het nieuwe mailadres, niet mijn internet + TV gekoppeld krijgen aan het nieuwe mailadres (…….@outlook.com) Mobiel lukt wel!

Iemand die kan helpen de parameters goed te zetten bij Odido om eindelijk mijn juiste mailadres te koppelen met de abonnementen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rogier, al je gegevens komen tussen mobiel en Internet + TV overeen en ik zie geen oude Mijn Odido-accounts meer, dus het zou wel moeten lukken om ze te koppelen. Welke foutmelding krijg je precies als je Internet + TV probeert toe te voegen? Wil je een screenshot meesturen? Dan duik ik er graag verder in! 

Hoi Rogier, al je gegevens komen tussen mobiel en Internet + TV overeen en ik zie geen oude Mijn Odido-accounts meer, dus het zou wel moeten lukken om ze te koppelen. Welke foutmelding krijg je precies als je Internet + TV probeert toe te voegen? Wil je een screenshot meesturen? Dan duik ik er graag verder in! 

 

Hallo Marciano, alvast bedankt voor je snelle reactie. 

Zojuist heb ik geprobeerd mijn internet + TV account, aan mijn inlog  “…….@outlook.com” te koppelen en wonderbaarlijk is het nu gelukt, pffffff, dat is mooi. Blijft de vraag of het oude inlog mailadres, waarop jij nu hebt gereageerd, blijft bestaan, daar ik deze, over een tijdje, niet meer zal gebruiken. Ben immers geheel overgestapt naar Odido.

Groet, Rogier. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Rogier, geen dank en fijn dat het nu wel is gelukt om Internet + TV aan Mijn Odido te koppelen! Zal ik het e-mailadres dat je hier gebruikt direct wijzigen naar je Outlook-adres? Dan log je voortaan hier op de Community ook in met dat e-mailadres. Laat het me maar weten dan regel ik dit direct voor je! 

Goedmorgen Marciano, als je dat zou willen doen dan klopt het helemaal.

Alvast bedankt voor de moeite en nogmaals snelle actie.

 

Groet, Rogier

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rogier, ik heb je e-mailadres hier op de Community gewijzigd! Geen dank en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😁

Hallo Marciano,

Helmaal top , bedankt nogmaals en ook voor jou een fijne dag natuurlijk!

Reageer