Het is ongelofelijk hoe moeilijk het is om gewoon in te kunnen loggen op je account in de app of online.
Ik ben ingelogd geweest in de app, echter met twee accounts. Toen ik ingelogd was in de app kon ik met geen enkele mogelijkheid inloggen via het web want dan was de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord niet goed. Echter was dit exact hetzelfde als in de app. Wachtwoord veranderen aangevraagd, wachtwoord veranderd, opnieuw proberen in te loggen online.. weer niet mogelijk.
Vervolgens beide accounts van de app verwijderd en nogmaals online proberen in te loggen, dit maal lukt het inloggen via het web wel. Daarna de Odido app weer geïnstalleerd en proberen in te loggen, uiteraard lukt dat dan weer niet… gebruikersnaam/wachtwoord combinatie weer niet goed. Uiteraard..
Inmiddels al zo vaak geprobeerd, ben er helemaal zat van. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn in beide gevallen hetzelfde maar Odido laat mij gewoon niet inloggen. Erg frustrerend. Ook al meerdere malen wachtwoord vergeten aangeklikt, maar Odido mails komen nooit aan met de link om het wachtwoord te veranderen. Er werd aangegeven dat het inmiddels gereset was en dat ik een half uurtje moest wachten, maar ben inmiddels een weekend verder en nog steeds dezelfde problemen.