Skip to main content

Ik heb een nieuw emailadress. Ik heb mijn telefoonnummeraan de oude email vast gebonden. Nu kan ik niet bij mijn abbonement en kan zien hoeveel data ik gebruik.

Ik kan niet in de oude email erin.

Hallo @Merritextern, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0317, is dat jouw nummer? Daarbij zie ik inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Als je gebruikmaakt van de app, zou ik je willen vragen om deze te verwijderen en dan opnieuw te downloaden. Die beschikt dan gelijk over de nieuwste software. Maak gerust nu een account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

 


Reageer