Skip to main content

Beste, 

Bij mij gebeurd hetzelfde. Zouden jullie mijn internet Wifi abonnement aan mijn mobiel account willen toevoegen. Alvast bedankt. 

Hi @Elnurgadimov, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het Internet abonnement op dit moment al gekoppeld staat aan een account waaraan ook een mobiel abonnement gekoppeld is. Wel zie ik nog een ander mobiel abonnement op je adres staan met een nummer dat eindigt op 93. Dit abonnement staat op een andere naam, waardoor deze niet gekoppeld kan worden aan het huidige account. Je zou een contractovername kunnen aanvragen, waardoor het abonnement op een andere naam wordt gezet. Maar wat sneller is, is om een heel nieuw account aan te maken voor dit mobiele abonnement. Nadat je dit hebt gedaan, kan je in de app naar de optie "Meer” gaan en vervolgens naar “Wissel van gebruiker”. Hier kan je het tweede account koppelen in de app en kan je zo makkelijk tussen beide accounts switchen, zodat je alle gegevens van de abonnementen kan inzien! 


Reageer