Skip to main content

Op welke wijze kan ik dan opnieuw inloggen als 2 FA via google app Authenticator niet werkt.

Hi Chris, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat de authenticator app niet werkt. We kunnen 2FA voor je wijzigen naar SMS, zodat je later opnieuw een app kan instellen. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels voor je heeft gedaan. Is het gelukt om 2FA nu via SMS te ontvangen? 😄


Hi Chris, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat de authenticator app niet werkt. We kunnen 2FA voor je wijzigen naar SMS, zodat je later opnieuw een app kan instellen. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels voor je heeft gedaan. Is het gelukt om 2FA nu via SMS te ontvangen? 😄

 

Ja, dat is inmiddels opgelost.


Heel erg graag wil ik ook af van die authenticator-check. Hij werkt al weken niet en ik wil toch wel heel graag mijn account en mijn app goed en snel inkunnen. Kan het ook anders? Via SMS of helemaal niet?

 

Alvast dank!

Met groet,

Monique

 


Hoi @MoniqueYvette, ik zie dat je twee abonnementen in 1 Mijn Odido hebt gekoppeld; 24 en 86 op het eind. Op welk van deze nummers wil je je 2FA code voortaan ontvangen? Laat het me maar weten, dan wijzig ik 2FA naar SMS naar deze nummers! 


Graag naar het nummer met 24 op het eind. Dankjewel!


Hi @MoniqueYvette, ik heb ze zojuist gewijzigd. Als je vanaf nu inlogt op Mijn Odido, ontvang je de verificatiecode op het nummer met 24. Kan misschien een half uurtje duren voordat het systeem dit heeft verwerkt. Laat je het me weten als je merkt dat het is gelukt? Voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄


Het werkt, bedankt!


Geweldig @MoniqueYvette!Â đŸ™ŒđŸ»


bij mij werkt de 2FA ook niet, hoe kan ik verder komen? kan het bij mij ook omgezet worden naar sms verificatie?

 

 


Hey @sjoerd c, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens:

  • Gaat het om een mobiel abonnement? Dan graag je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om Internet + TV? Dan graag je klantnummer (ABC12345), geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het 06-nummer waarop je de SMS wil ontvangen

Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Ik heb 2FA ingesteld en kan nu niet meer  in de Odido-app. Er verschijnt geen code in de authenticator app. Kunnen jullie dit overzetten naar een code via SMS? 


Hoi @Ynze, welkom op de Community! Ik heb 2FA gewijzigd naar een SMS naar je eigen telefoonnummer. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en als je dan inlogt op Mijn Odido moet je de code voortaan via SMS ontvangen. Je kan dan uiteraard zelf weer kiezen voor een authenticator app. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Hoi Marciano,

Het werkt! Dankjewel, ik kan weer in de app!


Reageer