Skip to main content

Hi

ik zie dat het een veel voorkomend probleem is: ik kan mijn bestaande mobiele abonnement niet toevoegen aan mijn Odido account.

Ik kan inloggen om mijn internetfactuur thuis te zien, maar als ik het telefoonnummer toevoeg om mijn dagelijkse verbruik van mijn mobiele telefoonabonnement te zien... krijg ik dit bericht
(We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.)

Hoi Massin, van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV hebt. Ik heb je gegevens er direct bijgepakt en ik zie dat je mobiele abonnement en je Internet + TV op verschillende adressen staan.

• Je mobiele abonnement **74 staat op een adres met huisnummer 54. Internet + TV staat op een adres met huisnummer 26A. Ze staan daarnaast ook allebei op een andere naam. Beide abonnementen hebben nu een apart Mijn Odido-account. Om ze te koppelen moet er 1 account verwijderd worden, maar moeten de abonnementen ook op exact dezelfde naam staan.
  • Er staat wel een ander Internet + TV abonnement op hetzelfde adres als je mobiele abonnement. Echter staat deze ook op een andere naam en e-mailadres (s***t@gmail.com). 

Controleer even goed welke abonnementen dit zijn, onder welke naam en op welk adres ze staan. Als dat duidelijk is kunnen we verder kijken om alles goed te zetten. Dan tag ik mijn collega's van Internet + TV ook om mee te kijken. Komt goed en ik hoor het van je! 😄

Het mobiele telefoonabonnement staat op mijn naam, “said” Het staat geregistreerd op ons woonadres 54, terwijl de overige twee abonnementen op naam van mijn vrouw staan saida. Eén staat in restaurant 54 en de andere staat op ons huis 54.

Hallo @Massin2021, ik heb ook even gekeken en ik zie dat het niet mogelijk is om je mobiele abonnement toe te voegen aan je account voor Internet + TV. Om ze samen te voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen te komen met elkaar. Je mobiele abonnement staat op je eigen naam en het Internet + TV abonnement staat op naam van je vrouw. Het is dan alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken, sorry! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer