Ik heb sinds gister weer een Odido abonnement (na heel lang wachten op de graafwerkzaamheden). Werkt prima en lekker snel. Alleen ik kan mijn account niet online managen. Bij het toevoegen van internet krijg ik de error:Â Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
Ik heb hiervoor gister met de helpdesk gesproken maar deze konden mij niet (direct) verder helpen. Hopelijk lukt het hier wel!
Hi
Bedankt Nora. Helaas kom ik nog niet verder.
Er is wel iets veranderd. Ik kan nu niet meer in het account inloggen. Maar ik kan ook het wachtwoord niet herstellen en ook geen nieuw account aanmaken.
Wachtwoord herstellen stuurt mij geen nieuw wachtwoord op. En nieuw account aanmaken zegt dat ik al een account heb.
Hopelijk is dit nog een klein dingetje :)
Goedemorgen Kingja3, ik zie al wat er aan de hand is en ik geef je graag meer duidelijkheid. Er bestaat nu een leeg account op jouw e-mailadres. Een leeg account kunnen wij zelf niet verwijderen. Hiervoor moet ik een case aanmaken voor de technische afdeling. De snelste manier om in je account te komen is daarom vaak om de inloggegevens op te vragen. Maar ik ontvang meldingen van meer klanten die geen mail ontvangen als ze hun wachtwoord opnieuw willen instellen. Dus dat loopt momenteel niet helemaal lekker.
Ik geef het allereerst door aan de juiste afdeling om te zien of zij de mails direct kunnen uitsturen. Anders maak ik alsnog een case aan, zodat je account verwijderd wordt. Dan lukt het sowieso om een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!
Is er toevallig al bekend wat er gedaan kan worden? Bedankt!
Hi Kingja, nog bedankt voor je melding. Het is inmiddels bij ons bekend dat er een probleem was met de wachtwoord-reset e-mail. Jouw account moet verwijderd of hersteld worden en ik heb inmiddels een case (71780995)Â doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij gaan hiermee aan de slag. Door de drukte hebben ze momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, dus het kan even duren voordat ze aan jouw case toekomen. Ik verwacht stiekem dat ze wel sneller zijn. Zodra ze jouw account hersteld hebben nemen zij contact met je op. Klopt het dat je bereikbaar bent op het nummer **20?
Hi Kingja, nog bedankt voor je melding. Het is inmiddels bij ons bekend dat er een probleem was met de wachtwoord-reset e-mail. Jouw account moet verwijderd of hersteld worden en ik heb inmiddels een case (71780995)Â doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij gaan hiermee aan de slag. Door de drukte hebben ze momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, dus het kan even duren voordat ze aan jouw case toekomen. Ik verwacht stiekem dat ze wel sneller zijn. Zodra ze jouw account hersteld hebben nemen zij contact met je op. Klopt het dat je bereikbaar bent op het nummer **20?
Ja dit klopt. Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.