Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido: bestaand abonnement toevoegen lukt niet

  • 22 July 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Dag Odido,

Afgelopen week is ons contract ingegaan van internet, na jullie overname van Tweaks.

Ik heb een account aangemaakt voor Mijn Odido maar kan mijn abonnement niet koppelen. Alles lukt; adres, geboortedatum en verificatiecode e-mail. Maar na de verificatiecode invoeren gaat het mis en volgt er een foutcode.

Kunnen jullie me hiermee helpen?  

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Lowijs, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik ben gelijk met je meekijken en ik zie dat je abonnement nog gekoppeld stond aan een oud account, ik vermoed dat dit de reden is dat je de foutmelding krijgt tijdens het koppelen. Ik heb dit nu voor je losgekoppeld. Zou je opnieuw willen proberen om het account te koppelen? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 

Hi @Lowijs, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik ben gelijk met je meekijken en ik zie dat je abonnement nog gekoppeld stond aan een oud account, ik vermoed dat dit de reden is dat je de foutmelding krijgt tijdens het koppelen. Ik heb dit nu voor je losgekoppeld. Zou je opnieuw willen proberen om het account te koppelen? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 

 

Hoi @Nora van Odido,

het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp!

Reageer