Skip to main content

Het is ongelofelijk hoe moeilijk het is om gewoon in te kunnen loggen op je account in de app of online.

Ik ben ingelogd geweest in de app, echter met twee accounts. Toen ik ingelogd was in de app kon ik met geen enkele mogelijkheid inloggen via het web want dan was de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord niet goed. Echter was dit exact hetzelfde als in de app. Wachtwoord veranderen aangevraagd, wachtwoord veranderd, opnieuw proberen in te loggen online.. weer niet mogelijk.

Vervolgens beide accounts van de app verwijderd en nogmaals online proberen in te loggen, dit maal lukt het inloggen via het web wel. Daarna de Odido app weer geïnstalleerd en proberen in te loggen, uiteraard lukt dat dan weer niet… gebruikersnaam/wachtwoord combinatie weer niet goed. Uiteraard..

 

Inmiddels al zo vaak geprobeerd, ben er helemaal zat van. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn in beide gevallen hetzelfde maar Odido laat mij gewoon niet inloggen. Erg frustrerend. Ook al meerdere malen wachtwoord vergeten aangeklikt, maar Odido mails komen nooit aan met de link om het wachtwoord te veranderen. Er werd aangegeven dat het inmiddels gereset was en dat ik een half uurtje moest wachten, maar ben inmiddels een weekend verder en nog steeds dezelfde problemen. 

Hi M, van harte welkom op de Community! Inloggen op Mijn Odido zou niet zo moeilijk moeten zijn. Wat apart dat je één voor één alleen via 1 kanaal kan inloggen en dat je de foutmelding van verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord bij de ander onvangt. Dat je de mail niet ontvangt na het opvragen om je wachtwoord te veranderen is bij ons bekend. Mijn collega's van IT werken er momenteel hard aan om dit op te lossen en ik heb direct een case naar ze doorgezet zodat ze dit voor jou ook kunnen oplossen. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 kalenderdagen. Het kan even duren voordat ze aan jouw case toekomen, maar zodra het zover is nemen zij contact met je op; telefonisch of per SMS. Ik hoop dat je er snel weer in kan en ik hoor het ook graag als je van mijn collega's hebt gehoord! 😄

Casenummer 71700416


Hi M, van harte welkom op de Community! Inloggen op Mijn Odido zou niet zo moeilijk moeten zijn. Wat apart dat je één voor één alleen via 1 kanaal kan inloggen en dat je de foutmelding van verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord bij de ander onvangt. Dat je de mail niet ontvangt na het opvragen om je wachtwoord te veranderen is bij ons bekend. Mijn collega's van IT werken er momenteel hard aan om dit op te lossen en ik heb direct een case naar ze doorgezet zodat ze dit voor jou ook kunnen oplossen. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 kalenderdagen. Het kan even duren voordat ze aan jouw case toekomen, maar zodra het zover is nemen zij contact met je op; telefonisch of per SMS. Ik hoop dat je er snel weer in kan en ik hoor het ook graag als je van mijn collega's hebt gehoord! 😄

Casenummer 71700416

Inmiddels contact gehad met een medewerker van Odido.

 

App verwijderd, opnieuw ingelogd en nu lukt het wel. Zowel op het internet als in de app kan ik nu inloggen. Het zou aan waarschijnlijk aan mij hebben gelegen dat ik een verkeerd wachtwoord in had getypt of verkeerd had opgeslagen.. Dit is niet zo, want deze handelingen heb ik allemaal al gedaan zoals in mijn topic vermeld. 

Als er fouten zijn vanuit Odido haar kant of van derden is dat absoluut niet erg, maar geef dat dan gewoon aan in plaats van de eindgebruiker in twijfel te trekken. Absoluut niet de meest klantvriendelijke manier voor iemand die een klacht indient omdat het dus niet lukt.

 

Maar goed, de service en snelheid van klachtenafhandeling vind ik überhaupt niet goed of snel.

Al met al, probleem opgelost waarvoor dank.


Reageer