Skip to main content

Hallo, 

ik heb zowel een bestaand mobiel abonnement als internet. Als ik beide accounts wil koppelen krijg ik een foutmelding dat de gegevens niet overeen komen. Kan iemand dit even rechtzetten. Dank!

Hallo @Pieket, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze beiden toe te voegen in één account, dient je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2805, kan dat kloppen? Daarbij heb ik ook je internet + TV abonnement gevonden en ik zie al wat er aan de hand is. Bij je mobiele abonnement staan de initialen R.T.S. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de T. Welke is juist en kan ik voor je aanpassen? Ik zie dat de rest wel overeenkomt, dus als ik het zometeen voor je aanpas kun je beide abonnementen in één account samenvoegen. Laat het maar gerust weten! 😄

Hallo @Pieket, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze beiden toe te voegen in één account, dient je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2805, kan dat kloppen? Daarbij heb ik ook je internet + TV abonnement gevonden en ik zie al wat er aan de hand is. Bij je mobiele abonnement staan de initialen R.T.S. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de T. Welke is juist en kan ik voor je aanpassen? Ik zie dat de rest wel overeenkomt, dus als ik het zometeen voor je aanpas kun je beide abonnementen in één account samenvoegen. Laat het maar gerust weten! 😄

Thanks! Graag RTS gebruiken in dat geval. Dankjewel!

Geen dank! Ik heb het zojuist voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu het abonnement toevoegen in je bestaande account. Als het niet lukt in de app, verwijder deze dan en download 'm opnieuw. Deze beschikt dan gelijk over de nieuwste softwareversie. Als het daarna alsnog niet lukt, probeer het dan via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 

Reageer