Skip to main content

Ik kan nog steeds geen gegevens in de app zien van mijn mobile abbonement

>Screenshot verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens] 

Hallo @Daniel266, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je screenshot verwijderd, want daar was je 06-nummer te zien en het is niet zo handig om dit op een openbaar forum te plaatsen. Daarbij heb ik gelijk meegekeken bij je telefoonnummer en ik zie inderdaad je mobiele abonnement en je thuis abonnement gekoppeld staan, maar geen account eronder. Dat is wel gek en ik vermoed dat je daarom ook deze melding te zien krijgt. Laten we het even opnieuw toevoegen in je account. Ik heb je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je voor mij de app willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden? Deze beschikt dan gelijk over de nieuwste software. Kun je ook checken of je toestel de nieuwste software-update heeft? Dat is van belang, zodat de app optimaalt kan werken. 

Mocht het alsnog niet lukken, zou je dan kunnen checken via een browser/desktopversie of het wel lukt? Dan weet ik iets meer en kan ik je wat gerichter helpen! 😄

Hallo @Daniel266, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je screenshot verwijderd, want daar was je 06-nummer te zien en het is niet zo handig om dit op een openbaar forum te plaatsen. Daarbij heb ik gelijk meegekeken bij je telefoonnummer en ik zie inderdaad je mobiele abonnement en je thuis abonnement gekoppeld staan, maar geen account eronder. Dat is wel gek en ik vermoed dat je daarom ook deze melding te zien krijgt. Laten we het even opnieuw toevoegen in je account. Ik heb je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je voor mij de app willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden? Deze beschikt dan gelijk over de nieuwste software. Kun je ook checken of je toestel de nieuwste software-update heeft? Dat is van belang, zodat de app optimaalt kan werken. 

Mocht het alsnog niet lukken, zou je dan kunnen checken via een browser/desktopversie of het wel lukt? Dan weet ik iets meer en kan ik je wat gerichter helpen! 😄

@Pharwin van Odido bedankt voor het verwijderen. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hij laat nu weer wel alles zien bedankt. De software van mijn telefoon was up to date. Maar de app was ook up to date

Reageer