Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel

  • 19 juli 2024
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Mijn oude adres is nog steeds zichtbaar bij klantvoordeel terwijl in mijn account wel mijn nieuwe adres zichtbaar is. Heb al een paar keer een medewerker gesproken en zij geven aan dat ze het aangepast hebben, echter nog steeds niet het juiste adres bij klantvoordeel en daarbij vermeld degene met wie samen het klantvoordeel geldt

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Johantv 

Kun je misschien eens het abonnement afmelden voor klantvoorderl en opnieuw aanmelden?

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21120 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2024

Hallo @Johantv 

Kun je misschien eens het abonnement afmelden voor klantvoorderl en opnieuw aanmelden?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen