Skip to main content

Ik heb mijn mobile abonnement ontkoppeld en nu wil ik hem toevoegen aan een andere account. Alleen ik krijg een error dat het abonnement nog gekoppeld is andere account. Is hier iets aan te doen?

Goedemorgen @WilcoH, van harte welkom op onze Community! Daar is zeker wat aan te doen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0372, kan dat kloppen? Daarbij zie ik inderdaad dat je account is gekoppeld, maar alleen je abonnement is ontkoppeld. Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen aan je account voor Internet + TV? Daarbij zie ik wel een ander e-mailadres vermeld staan. Daar kun je straks mee inloggen en je mobiele abonnement aan toevoegen. Ik ga het oude account, wat gekoppeld staat aan je mobiele abonnement, verwijderen. Houd er rekening mee dat je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen moeten komen met elkaar, alleen dan kun je ze samen toevoegen in één account. Ik zie al gelijk dat er bij je Internet + TV abonnement XXXX vermeld staat. Deze heb ik gelijk aangepast naar dezelfde letter (W.) zoals bij je mobiele abonnement. 

Zou je het nu nog een keer kunnen proberen, maar dan via je account voor Internet + TV? Als het goed is, zou het moeten lukken. Als het niet lukt in de app, probeer het dan even via een browser. Ik verneem graag of het lukt en zo niet, wat je dan precies te zien krijgt! 

Goedemorgen @WilcoH, van harte welkom op onze Community! Daar is zeker wat aan te doen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0372, kan dat kloppen? Daarbij zie ik inderdaad dat je account is gekoppeld, maar alleen je abonnement is ontkoppeld. Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen aan je account voor Internet + TV? Daarbij zie ik wel een ander e-mailadres vermeld staan. Daar kun je straks mee inloggen en je mobiele abonnement aan toevoegen. Ik ga het oude account, wat gekoppeld staat aan je mobiele abonnement, verwijderen. Houd er rekening mee dat je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen moeten komen met elkaar, alleen dan kun je ze samen toevoegen in één account. Ik zie al gelijk dat er bij je Internet + TV abonnement XXXX vermeld staat. Deze heb ik gelijk aangepast naar dezelfde letter (W.) zoals bij je mobiele abonnement. 

Zou je het nu nog een keer kunnen proberen, maar dan via je account voor Internet + TV? Als het goed is, zou het moeten lukken. Als het niet lukt in de app, probeer het dan even via een browser. Ik verneem graag of het lukt en zo niet, wat je dan precies te zien krijgt! 

Hoi, het is gelukt om mijn mobile abonnement toe te voegen aan mijn internet + tv account. Bedankt voor de hulp

Fijn dat het is gelukt Wilco, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een fijn weekend! 😄

Reageer