Skip to main content

Ik kan de facturen van odido thuis niet inzien. Ik heb een zakelijk GSM abonnement, en een prive thuis abonnement. Als ik inlog kom ik op de zakelijke account, en dus alleen telefoon, en daarin zie ik geen gegevens over thuis abonnement.

Ik zou overigens graag beide abonnementen prive willen hebben ipv zakelijk, wellicht lost dat ook meteen het probleem op.

MvG 

Hallo @jvanschaik 

Zakelijk mobiel heeft een eigen omgeving om in te loggen dus je kan ze denk ik niet samen in 1 account koppelen, neem contact op met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112 mbt het omzetten naar privé.

Hallo @jvanschaik 

Zakelijk mobiel heeft een eigen omgeving om in te loggen dus je kan ze denk ik niet samen in 1 account koppelen, neem contact op met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112 mbt het omzetten naar privé.

Dank! Zal ik doen!

Hi @jvanschaik, je kan eventueel een extra account toevoegen in Mijn Odido bij ‘Gebruiker toevoegen’. Hierop kan je dan de gegevens invullen van het thuis abonnement. Het koppelen kan in ieder geval niet in één overzicht zoals @Waqqas  ook aangeeft. Met het apart toevoegen van een gebruiker, dien je wel elke keer te switchen tussen beide abonnementen, maar is ook zeker een optie (wel dien je 2 verschillende e-mailadressen te hebben/gebruiken). Voor het omzetten van zakelijk naar privé kunnen mijn collega's van Zakelijk mobiel voor je regelen!

Reageer