Ik kan mijn account niet toevoegen help alstublieft
Goedemorgen Benjamin, als ik op je e-mailadres zoek kom ik uit op 2 inactieve abonnementen. Een 097-abonnement en een zakelijk abonnement. Voor beide abonnementen stond er nog een oud Mijn Odido-account en deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Het is niet gelukt
Goedemorgen Benjamin, als ik op je e-mailadres zoek kom ik uit op 2 inactieve abonnementen. Een 097-abonnement en een zakelijk abonnement. Voor beide abonnementen stond er nog een oud Mijn Odido-account en deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Het is nu gelukt
Hoi Benjamin, superfijn dat het is gelukt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.